• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Obsession

Sleeving update
Gisteren alle verleng kabels gesleeved en op zijn plaats gezet.
Ben er wel even zoet met geweest
SDC10529.jpg

SDC10528.jpg

SDC10527.jpg

SDC10525.jpg

SDC10524.jpg

mini update

Heb vandaag klein modje gedaan aan de cpu koeler. Zag er een beetje tegen op omdat ik nog nooit zo iets had gedaan.
Dus was het wel even stressen.

Ik heb de verlichting van de Enzotech Luna Rev.a vervangen ( origineel was het blauw pinkend )
Aan gezien ik niks van blauw in mijn build heb moest dat verandert worden naar rood.
SDC10531.jpg

Hier heb ik het vormpje uitgezaagd uit een printplaatje en dan opgeschuurd
SDC10530.jpg

Hier alles al ge installeert heb geen foto's van het solderen. Zoals je kan zien zijn de leds afgevijld aan de boven kant dat komt omdat anders de top er niet meer op kost. Had leds van 5mm gekocht ipv 3mm zo gaat het ook.
SDC10532.jpg

De originele plaat die er in zat mooi terug in het doosje gestoken als het ooit verkocht kan het er terug in gestoken worden.
SDC10538.jpg

SDC10537.jpg

Dit is het resultaat in het echt is het licht roder op de foto kleurt het meer oranje

Thx voor de comments

Had vandaag een dagje verlof dus heb ik nog wat verder kunne werke aan de loops.
Heb de buizen verder op maat gemaakt en dan alles is even in elkaar om het resultaat te kunnen zien.
SDC10541.jpg

zo zou het worden :p

Hier al een voorproefje van hoe de buizen er moeten uit zien ^^
SDC10544.jpg

SDC10545.jpg

SDC10547.jpg

Hier kun je het verschil zien
SDC10548.jpg

zal mijn eigen nog goed kunnen bezig houden met het op slissen

Erg mooi professor,

maar is het mischien niet mooier om de 3 koperen pijpjes van hoog naar laag te laten af lopen
achter hoog , enz. of kom je dan in de knoop met je tubes?

Heb er ook aan gedacht maar de bayres waar ze worde op aan gesloten heeft 4 vaste punten niet echt veel opties met ingang en uitgang van flow

And thx for the comments :p

Update ^^

Na wat wachten op de pomp is het er eindelijk van gekomen ^^
De voorlaatste stukken voor de build verder te kunnen afwerken zijn er
heb geen foto's getrokken van de werken zelf maar gewoon van het resultaat + heb ook ineens de loop gechecked op lekken met alles vol te late lopen me demi water vandaar de condens op onderdelen
SDC10037.jpg

de ondelen
SDC10044.jpg

SDC10053.jpg

zoals je ziet komen de bay niet mooi uit dus zal ik daar nog wel iets aan moeten doen
SDC10051.jpg

SDC10054.jpg

SDC10052.jpg

SDC10043.jpg

SDC10046.jpg

SDC10045.jpg

SDC10050.jpg

SDC10047.jpg

SDC10038.jpg

SDC10041.jpg

SDC10042.jpg

SDC10039.jpg