• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Obsession

Zand in de buis is handig annex nodig wanneer je niet gebruik maakt van een buig ijzer.
Dan kan de buis verhitten en doorbuigen met een bankschroef en wat mild geweld.
Met een buigijzer zou dit niet nodig moeten zijn.

Ook nog nooit gehoord van zand in leiding. Zou kunnen dat dat beter buigt als je geen buigijzer hebt
Hoe moet Kerensky dat doen als het een leiding is die al aan een ketel zit aan de andere kant :)
Heb beide soorten buigijzers al eens gebruikt, en beide doen ze het goed.

Heb het probleem denk ik gevonden heb het ding eens van dicht bij bezien en de afwerking is is echt slecht er zit een hoek bij de start van de ronding waar je de buis plooit en daarom zal wss die knik er in komen bij het begin.
Heb er een foto van gepakt morgen terug met dat ding en een ander gaan halen

Dan nu verder on topic vandaag weeral wat spulletjes gaan halen.
Heb bijna alles hier om er volledig te kunnen invliegen (als ik ni te veel wow speel)

Hier 1 van de 2 EK waterblock voor de GTX 580

Dan nog het CPU blok van Enzotech Luna rev A.
De bedoeling is om de blauwe leds te vervangen voor rode leds zodat het meer bij de rest past.
Als laatste nog de sleeving van MDPC moet nog rood en zwart bij bestelt worden ^^

vroeger werd er idd zand in de buizen gestopt en dan verwarmt

maar dan werd de eerste netjes gebogen en alle buizen die ernaast moesten werden dan met zand gevuld en verwarmd en dan om de eerste bocht heen gemaakt, en de derde om de tweede, en de vierde om de derde zodat je perfect oplopende bochten had

dit werd ook bij pvc leidingen gebruikt omdat je dan een heel netjes effect krijgt

grtzzz pLaSmA

Mini update

Vandaag het buigijzer terug gebracht geld ontvangen en ergens anders dit gaan halen.

Dit werkt echt wel beter.
Hier al een voorbeeldje :p
moet het nog verder afwerken

Met het weekend volledig vrij te hebben om te modden hoop ik goed op te schieten me de build. Het draait een beetje op een laag pitje nu.

De SLI bridge gaat ook in het koper zijn en de rest met tubing wss

Vandaag mij even over de GTX580 ontfermt. Heb me rustig kunnen bezig houden met het waterblok te montere.
Hier wat pic

Zoals je hier boven kan zien op de foto heb je een Torx schroevendraaier nodig om de stock koeler er af te halen. maat 6X60

Thermal pad FUN !!!

Dat is het dan :p
nog even wachten wachten op de 2de GTX580

Update

Heb nog wat kleine dingetjes gedaan aan de build.
foto's spreken voor zich ^^

360 rad opgehangen + de fans geplaatst

de backplate en midplate afgewerkt en in het mat zwart gespoten

crystal link of copper

De loop kan er niet goed uit geraken hoe ik die moet doen heb ook niet echt veel opties :s

voorbeeld 1

voorbeeld 2

voorbeeld 3

voorbeeld 4

dan nog een fotootje van de kelder :p

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Luculenus Project Corsair obsession! LGA2011- 3930K Gallery & Build Logs 46

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan