• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nils' MonsterCube.

grapje dan moet ik ook nog is €200 bijleggen, daar heb ik geen zin in:O
200EUROF.jpg

UPDATE
zo de eerste tekening gemaakt;) ik zit nog te twijfelen of ik de rad horizontaal of verticaal vanaf bovenzicht erin gooi. Verticaal lijkt me het handigste want dan kan ik bijv.6x 360 erin gooien:D
foto's
vcs4xs.jpg

verticaal
10s83o8.jpg

horizontaal
23llah5.jpg

ook weet ik al welke lak ik wil.
buitenkant wordt antraciet metallic zilveren spikkels
en binnenkant antraciet metallic gouden spikkels :)
past bij de dominators, koelblokjes en graka dus dat is wel lijp:D

edit heb horizontaal en verticaal gezien van een ander opzicht:p sorry voor onduidelijheid
edit#2
het gat wat open is ga ik met mesh bewerken:)

Laatst bewerkt:
geen idee:p ligt eraan hoeveel werk ik kan krijgen bij de bouwmarkt.. ik neem nu al zoveel mogelijk als ik krijg aangeboden dus als ik meer krijg is budget ook meer:p ik heb ook nog een EK NB SB en PWN block gekocht. ik wil misschien nog een 360 rad erbij maar dat moet ik maar eens bekijken want het geld groeit helaas :'( niet op mn rug:p

@ chiller hoe bedoel je? de binnenkant én buitenkant de zelfde lak?
buiten wil ik zilveren spikkels en binnen gouden voor wat afwisseling.. pas ook wel wat beter namelijk bij mn mobo verhouding etc..
edit
nu maar even een hapje doen:p

Laatst bewerkt:
ik zat het mij ook net af te vragen :D jammer van de kleine update maar, maar ik heb ook budget problemen door de crisis en andere redenen :)

succes nog ;)

ik zit er nu ook aan te denken, de hele bovenkant gewoon allemaal 360rads in verticaal maken.. en gewoon fans er hangen tot dat ik uit gabreiden , anders moet ik terwijl het gelakt is nog gaan watercutten en dat is niet slim;p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan