Source Mr. Grillmeister 30 december 2010 #1 Zijn hier nog mensen die een nieuwjaarsduik gaan doen? ,P) Zoja, welke plaats ga je? Me = Scheveningen.
Zijn hier nog mensen die een nieuwjaarsduik gaan doen? ,P) Zoja, welke plaats ga je? Me = Scheveningen.
Sw333t I Love my NUC 31 december 2010 #5 vincent zei: Kim holland is er ook.... Klik om te vergroten... Dan ren ik juist heel hard de andere kant op. Wat een gedrocht is dat zeg. Monster van Lochness. Nee, ik doe er sowieso niet aan mee. Zal de rikketik niet fijn vinden.
vincent zei: Kim holland is er ook.... Klik om te vergroten... Dan ren ik juist heel hard de andere kant op. Wat een gedrocht is dat zeg. Monster van Lochness. Nee, ik doe er sowieso niet aan mee. Zal de rikketik niet fijn vinden.
Quadcore Low and Slow ... 31 december 2010 #6 De enigste duik die ik maak op 1 jan is mn nest in Brrrr veelste koud , moet er niet aan denken
k.3nny Oldscool. 31 december 2010 #7 1 januarie he Hmm, genieten van de eerste dag van het jaar, lekker niks doen !