Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel vreemd clubje dat MDPC-X als je het mij vraagt.
Ze houden totaal niet van gesponsorde builds en het plaatsen daarvan op meerdere fora.
Maar die build zoals deze riekt naar reclame maken..
Ik ben er met bezig geweest samen met Nils van MDPC. Daarom heb ik ook alle stickers van de case gehaald en alle caps ge cleaned van mobo en GPU's. Maar toen ik de laatste foto's doorstuurde met alle nodig aanpassing die hij had gevraagd,merkte hij toch nog een gele draad op die door de sleeving te zien was en heb daarna niks meer van hem gehoord. Project White zal ook nooit in MDPC staan omdat Charles en team het idee hebben gebruikt om full copper pipe loop te doen. Dus is het unieke aspect van Project White weg. Want 2 cases met koperen leidingen zouden dan maar gewoon bezien worden als CaseMods.
Maar ben momenteel volop bezig met het uit tekenen van scratch build. Dat met een beetje geluk midden 2012 van start kan gaan.
Vind je dat niet heel zuur van MDPC-x ? Of is dit in goed overleg gegaan? :O
Heel benieuwd naar je scratch build trouwens, ik ga er echt naar uitkijken!
En wil je dat deze wel op MDPC-x komt?
Toen ik de foto's van MKII zag de vrijdag was mijn dag naar de klote ik heb heel de dag slecht gezind liggen rond lopen. Ik was die dag totaal niet te genieten
Is ook niks van overleg gebeurt ofzo.
Ik heb weg gisteren liggen mailen Nils zelf van MDPC. Maar dat was meer om mijn hart op te luchten over hoe ik er over voelde. MDPC is ook geen wedstrijd zij zijn gewoon op zoek naar het perfecte systeem dat er is op moment.
Voor mijn volgende build is het niet echt de bedoeling dat hij daar zou moeten komen. Ik doe het meer voor mijn eigen omdat ik het leuk vind, maar het is altijd mooi mee genomen.
Precies, en dat is ook de hele bedoeling ervan, je moet het zelf leuk vinden.
Zo liet Nils het ook aan mij merken, dat daar alles om draait bij MDPC..
Maar ik begin mijn twijfels erover te krijgen, lijkt me meer 1 groot reclame uithangbord voor MDPC-x zelf.
Reclame zou ik niet echt zeggen als je goed ziet naar MKII zie je ook wel dat alles maar ook alles tot in de puntjes is afgewerkt Charles en team treven ook naar perfectie en harmony met MKII
Klopt, maar ik moet wel zeggen dat ik Sockmans frontje met het Highflow logo erop wel heeeel erg retestrak vind.
Dat maakt die van Sockman net iets meer af.
Klopt zou ergens in januari in las vegas komen te staan. Het is de samenwerking van Charles en team + Silverstone die voor deze prachtige case hebben gezorgd.
Idd Nils is ziek op het moment zelf MDPC-X webshop is gesloten. Kan zijn dat hij al terug open is ondertussen.Heb het ook even besproken met Nils.