• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MurderMod-NL.

We hebben wat vorderingen!!

2rfg7pu.jpg

254v80j.jpg

2h4cgg4.jpg

doa2w7.jpg

Maar alle details kosten enorm veel tijd en werk!!

Gr Yil

Ik laat de houders idd even voor wat het is!! Heb even geen zin om weer geld tegen 2 beugels aan te gooien ;)

Fittingen zou ik graag willen ruilen!

Maar dat zal pas maandag worden dat ik langs completer rij.

Gr Yil

Even een vraagje. Dat powdercoating waar laat je dat doen? Wil mij nieuwe kast ook zwart laten maken van binnen en wil dit eigenlijk niet zelf want ik ben bang dat het verkeerd gaat :)

Ik heb dat laten doen bij PCW - Poeder Coating Westland in de Lier.
Ik was voor het gehele interieur, maar 75 euro kwijt!

Ga van de week weer wat wegbrengen.

Gr Yil

Wow Yil!
Impressive photo from the top of the case pointing on the beautiful hardware! Put the grill in :)

... wait ... did I spot a blue midplate logo?! If yes - great detail that matches the hardware!

Dat zijn Scythe Ultra's 3000rpm. MAAR WAT EEN HERRIE!!!!!!!!
heb me daar dik in vergist!!

Yes, the MurderMod logo in the Midplate is Blue. I also ordered an Blue faceplate light by Charles :). The special made tubing will arrive Next week.....

My color match BLUE/Black. Goes better with the Mobo.

De reden dat ik het heb laten coaten is puur de kleurmatch, ik wou echt geen mismatch.

Gr Yil

Dat zijn Scythe Ultra's 3000rpm. MAAR WAT EEN HERRIE!!!!!!!!
heb me daar dik in vergist!!

I know, zal bij mij hetzelfde zijn denk ik, ik wist dus ook niet dat als je ze op een lagere spanning en dus lager toerental zet ze een soort van tikkend/ratelend geluid maken, vrij vervelend. Ik had toch vrij veel gelezen op voorhand zoals ik altijd doe voor ik een product koop en buiten het feit dat ze luid zijn als ze op volle spanning staan (wat logisch is) heb ik niks gelezen van herrie op lagere toerentallen.

Misschien een goede vraag voor nu, wat is een goed alternatief voor de ultra kazes? Hiermee bedoel ik 120x38mm en vrij hoog toerental +2500rpm maar wel ball bearing? Iemand die daarbij kan helpen? Het fan aanbod is zo groot en in de wereld van de fans ben ik niet zo goed thuis als het op meer high-end types op aan komt...

Wat een hel freddy deze week.

Niet aan de murdermod toegekomen.

Denk dat die pas in het nieuwe jaar af zal zijn, want alle onderdelen laten VEEEEEEEEEEEEEL te lang op zicht wachten.

De GRAKA die ik wil, komt maar niet op de markt.
Custom slangen duren nu ook langer en langer.

En zolang essentiele onderdelen er niet zijn kan ik niet verder.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s Murdermod Cases en Modding 32
jerome2710 Jerome's TJ07 - MurderMod TJ07 Gallery & Build Logs 101
kier [IN-ACTIVE] MurderMod Verkocht 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan