• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

msn crash :(

meneer peer

Tja, fruit....
het volgende probleem doet zich voor na herinstallatie windows
ik heb een back-up gemaakt en die weer geladen.

msn en alle andere programma's weer geïnstalleerd.

msn openen lukt, alleen als ik op aanmelden klik, meldt hij zich aan, krijg ik de contact lijst te zien en dan crasht hij. (scherm wordt grijzig en krijg zo'n scherm te zien van msn werkt niet meer)

Ik heb geprobeerd te repareren. Dit heeft echter niet geholpen.
Daarna heb ik geprobeerd msn te verwijderen -> msn komt niet voor in de installatie lijst -> Heb de map van msn maar handmatig verwijderd.

Nu is het probleem dat de installer blijft beweren dat msn nog op mijn pc staat :(

iemand enig idee wat nog zou kunnen doen?
Ik denk als ik de installer zo ver krijg om te accepteren dat msn er echt niet meer op staat, en dus kan herinstalleren, het probleem opgelost zou kunnen worden.
 
YEAH BITCHES!! I found it!
het was bij mij de tcp/ip winsocket2 die liep te fucken!
even de waardes gereset door in het command screen de volgende regel te typen:
netsh winsock reset
 
wellicht had ik het veel sneller kunnen vinden. Alleen als je de fout codes van msn googled weet je niet wat ze betekenen. je krijgt alleen oplossingen die niet werken.
Toen ik er eenmaal achter was dat msn pas nadat je op aanmelden klikt verbinding maakt (zeer verwarrend want bij de testen zegt ie dat je verbinding hebt)
want ik dacht eerst dat hij al verbinding maakte als je opstartte.. niet dus :D

Dus nadat ik er achter kwam dat het wel de verbinding moest zijn... dan is 1 van de eerste dingen je controleert je ip-stack, dus had ff command opgezocht hoe je die ook alweer kon resetten.

ik weet niet uit wie zijn sig ik dit quote maar:
"iets wat goed gediagnostiseerd wordt, kan worden genezen"
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan