• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Moslims gratis parkeren tijdens ramadan

Status
Niet open voor verdere reacties.
straks moeten we ook nog hier toeristenbelasting betalen voor die gekke moskee's nederland zeilt steeds harder richting een burgeroorlog waar je u tegen zegt ...
 
Zal ik het dan maar zeggen?
Discriminatie.

Heb zelf een hekel aan het woord 'disciminatie' want je moet jezelf maar niet zo aanstellen zeg ik altijd maar.
Maar dit is bullshit is zijn puurste vorm. Christenen mogen toch ook niet gratis parkeren tijdens kerst, pasen en pinksteren?

O nee. Het zijn moslims. Daar moet je lief en aardig tegen doen. Want als je 1 vuil woord over moslims zegt. Nou dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.

Want weet je wat er nu gaat gebeuren? als deze 'actie' hoe 'goed' deze ook bedoelt is word stop gezet.
Dan gaan de moslims weer lopen drammen over 'discriminatie' en 'rascisme' en dat ze het gevoel krijgen dat ze niet welkom zijn. En dat wilt politiek Nederland en vooral de gemeentes niet.
Want die moslims worden dan weer boos en gaan onrust stoken. Nee nee alles om dat volk maar tevreden te houden.

Bullshit.

Zo dat is eruit. Fijne avond allen.

op de meeste plekken kun je wel gratis parkeren met kerst en pasen.
dit is racistische praat. Jammer, valt me tegen van de mensen hier....
Ik ben dat haatzaaierij gedoe onder het mom van 'het moet gezegd kunnen worden' een beetje zat.

Even een kleine vergelijking: een taalkundige heeft de wijze van spreken van onze lieve Geert (taalgerbuik, soort uitdrukkingen, etc.etc.) vergeleken met NSDAP jaren 30... eng veel gelijkenissen.

Hij maakt wel slim gerbuik van de domheid van de meeste nederlanders... dat dan weer wel. Net zoals die domme uitspraken over Griekenland, zonder ook maar de flauwste benul van politiek of economie....

ik hou het wel ff in de gatne, maar als het zo doorgaat ben ik weg van dit forum. Misschien moet Freddy alles over politiek verbieden hier ofzo :D

Ja Inderdaad, wij zijn hier toch de oorspronkelijke bewoners.

Als vrouwen van Nederland naar moslim landen gaan moeten ze hoofddoeken op en alles afgedekt. Mogen wij dan niet eisen dat het hier andersom is! Naar onze regels, wetten en fatsoensnormen

oorsp[ronkelijke bewoner? grote kans dat jouw voorouders niet uit nederland komen hoor. Omg wat een dom gelul hier, ik ben pleitos.
 
Drie dingen waar je niet over moet praten zijn altijd: Religie, Politiek en Geld. :)

en verder zeg ik er niets over :) *above my pay rate
 
op de meeste plekken kun je wel gratis parkeren met kerst en pasen.
dit is racistische praat. Jammer, valt me tegen van de mensen hier....
Ik ben dat haatzaaierij gedoe onder het mom van 'het moet gezegd kunnen worden' een beetje zat.

Even een kleine vergelijking: een taalkundige heeft de wijze van spreken van onze lieve Geert (taalgerbuik, soort uitdrukkingen, etc.etc.) vergeleken met NSDAP jaren 30... eng veel gelijkenissen.

Hij maakt wel slim gerbuik van de domheid van de meeste nederlanders... dat dan weer wel. Net zoals die domme uitspraken over Griekenland, zonder ook maar de flauwste benul van politiek of economie....

ik hou het wel ff in de gatne, maar als het zo doorgaat ben ik weg van dit forum. Misschien moet Freddy alles over politiek verbieden hier ofzo :D

Racistisch.. noem hoe je het noemen wilt.
Het gaat ten eerste niet over een 'ras' maar over een geloof.

Dus racistisch is een woord die al niet thuis hoort in deze discussie.

Het gaat om 'positieve discriminatie'
Waarom zouden gelovigen in het algemeen tijdens 'hun' feestdagen gratis mogen parkeren? terwijl de 'hard werkende burger' zo'n 8 euro per uur moet betalen?
Vanwege een overtuiging? ik zie het als een belachelijke tegemoetkoming.

Waarom wel tijdens de ramadan en niet tijdens kerst?
Kerst is voor christenen een belangrijke gebeurtenis en voor moslims is dat de ramadan.
Waarom worden de moslims dan wel tegemoet gekomen en andere geloven tijdens hun feestdagen niet?

Dus als ik mij druk maak en zeg waar het op staat ben ik racistisch? dacht het niet.
Als het om discriminatie gaat staan vaak de gelovigen op de eerste rij om de zeiken.

Of ik voor of tegen de multiculti ben heeft hier niets maar dan ook niets mee te maken.
Het gaat om voortrekkerij tegenover gelovigen en niet gelovigen. Onzin is dat.

En om Wilders en de NSDAP te gaan noemen en de crisis van Griekenland vind ik persoonlijk belachelijk van jou.
Noem mijn 'verhaal' maar discriminerend. Ik word er niet warm of koud van.
Maar als je de laatst genoemde onderwerpen bij deze 'discussie' gaat voegen word de avond nog heel erg lang reken daar maar op.

ik hou het wel ff in de gatne, maar als het zo doorgaat ben ik weg van dit forum. Misschien moet Freddy alles over politiek verbieden hier ofzo :D

Politiek op dit forum? moet bespreekbaar zijn.
Jij gaat om dit moment mensen beschuldigen van discriminatie of racisme terwijl er op dit moment netjes word gediscussieerd zonder verwijten naar elkaar te gooien.

Misschien moet jij je uitspraken eens goed onderbouwen inplaats van een kortzichtige comment er doorheen te gooien.
 
1. Met kerst mag je overal gratis parkeren.
2. Ik vind het al dan niet gratis parkeren op bepaalde feestdagen voor bepaalde groepen een idioot en achterlijk plan. Daar zijn we het oog over eens.
3. Ik vind de sfeer en stijl van veel opmerkingen in deze discussie disciminatoir en over de scheef gaan.
4. Een vergelijking: wat zou er met een forumpost en discussie gebeuren hier van 10 moslims (of welke groep dan ook) die aanzetten tot haat, praten over opblazen van kerken en spotten met het taalgebruik van sommigen? Rtorische vraag uiteraard, ik vermoed dat die heel snel een slotje zou krijgen. Beetje bittere smaak dus: kennelijk is dit een forom van ' ons soort mensen nieuwe stijl'. Lekker als je een waterkoelset wilt bouwen als moslim of marrokaan en je komt op dit forum uit...
 
kennelijk is dit een forom van ' ons soort mensen nieuwe stijl'. Lekker als je een waterkoelset wilt bouwen als moslim of marrokaan en je komt op dit forum uit...

Doe alsjeblieft niet zo belachelijk.
Iedereen gaat hier op het forum met respect met elkaar om volgens mij?

Er hier word een nette discussie gehouden en jij komt er met een dikke bombshell aan over rascisme, discriminatie en over dat je weg gaat van het forum omdat sommige mensen toevallig een mening hebben.
En je gaat Wilders en de NSDAP erbij halen.. kom op man.

Maar jij quote mij en zegt:

dit is racistische praat. Jammer, valt me tegen van de mensen hier....
Ik ben dat haatzaaierij gedoe onder het mom van 'het moet gezegd kunnen worden' een beetje zat.

Is helemaal geen racistische praat. Discriminerend? maybe. Nou eigenlijk niet.
Het onderwerp gaat toevallig over moslims. Hot item tegenwoordig.
Als het om christenen of een andere geloofsgroep ging had je van mij hetzelfde antwoord gekregen.

Haat zaaien? soms moet je geen haat oogsten.
Je moet het niet zien als haat zaaien maar als een kritische mening.
Die mening staat jou toevallig niet aan. Jou groot recht gelukkig.

Voeg dan ook wat toe.
 
PVV kan zich beter Pff gaan noemen. Die lui lopen nu overal over te zeiken!
(en dan hen ik het nog niet eens over de "manier" waarom men dit doet).

Denk dat er momenteel wel wat grotere politieke uitdagingen in het vooruitzicht liggen,
dus voor dit moment...

boeien.jpg
 
Ik begrijp jouw reacties totaal niet boefmans.. Er wordt gewoon op een fatsoenlijke manier gediscussieerd, zoals Das Experiment prima onderbouwde!
Mocht er op welke manier dan ook een discriminerende en/of racistische reactie geplaatst worden, wordt dit per direct verwijderd.
Daarom dat ik jouw posts totaal niet begrijp.
 
Misschien hanteren we andere definities over disciminatie dan? Of heb jij een ander topic gelezen Johnny?

Ze komen eerst NL en BE veroveren en dan gaan ze nog hun eigen wetten stellen!
'ze' veroveren....?

Makkelijk leven hebben die lui hier.. Wil ze niet allemaal over een kam scheren, geloof vast wel dat er een paar goeie tussen zitten.

Verdienen hier prima, beetje thuis zitten, geld verdienen, waar wij hard voor werken, roven alles leeg, steken iedereen neer, en weet ik wel niet wat ze allemaal doen.. Maar ondertussen wel in de dikste (gejatte) BMW's en Mercs omrijden:eusa_snooty: (no offence) (En bij wijze van).

Ja, die mensen krijgen alles wat ze willen.. Gelukkig speelt het allemaal mooi in het zuiden van het land af, zit hier eerst nog wel goed in Friesland! :D

Maar dit is echt ónzin, van de bovenste plank! Die mensen hier een beetje voorrang geven, omdat ze zin hebben om een maand ofzo niet te gaan eten...


Pff, Nederlands regering? Tis omdat ze nog niet gekleurd zijn daar in Den Haag, anders pasten ze er prima bij..

Zo. Nu ben ik er ook klaar mee.
Deze dan? wordt over het kleurtje gesproken... (racisme of wat is jouw definitie), 'die lui', 'er zullen er best een paar goede tussen zitten (maw: verreweg de meeste niet). Jouw definitie van discriminatie?

Is lekker makkelijk toch, staan ze allemaal bij elkaar. Middelste auto goed volstoppen met een voorraadje C4, parkeerplaatsen weer leeg voor een nieuwe lading.
tja... grappig bedoeld neem ik aan. Was mss grappiger geweest om hier een grapje de andere kant op te maken, gezien de context van de reacties daarvoor.

ideeen bus :D
nog f ben ik buitenlander in eigen land
achussie...

Oja Remy.. ze zijn ook niet welkom, dus daar hebben recht over te drammen;)
Weer het 'ze': met andere woorden, er wordt gesuggereerd dat 'zij' allemaal drammen. Definitie disciminatie?

Ja Inderdaad, wij zijn hier toch de oorspronkelijke bewoners.

Als vrouwen van Nederland naar moslim landen gaan moeten ze hoofddoeken op en alles afgedekt. Mogen wij dan niet eisen dat het hier andersom is! Naar onze regels, wetten en fatsoensnormen
Buiten de bekrompenheid van deze opmerking, 'oorspronkelijk'? Ik ben oorspronkelijk en zij niet... hoe ver gaat jouw stamboom terug?



straks moeten we ook nog hier toeristenbelasting betalen voor die gekke moskee's nederland zeilt steeds harder richting een burgeroorlog waar je u tegen zegt ...
'die gekke moskee's... en burgeroorlog, ja door wie dan?

Ach, ik parkeer altijd en overal gewoon gratisch! :026:
Grapje hoop ik. Iemand belachelijk maken door zijn accent en daarmee afkomst, gekoppeld aan negatief gedrag. Wat was racisme ook alweer? had dat niet iets te maken met racisme?

Als de moderators echt alle dingen die duiden op discriminatie eruit zouden halen, moeten de meeste reacties dus stevig bewerkt worden. Dit is geen nette discussie jongens, ik zie weinig fatsoenlijke afwegingen en argumenten en vooral veel stemmingsmakerij. Daar reageer ik inderdaad nogal gepikeerd op. Maar ga mij niet aanvallen van slordig taalgebruik, terwijl de hele topic vol staat van scheve vergelijkingen.
Experiment: mss had ik jou niet moeten quoten maar meteen de quotes die ik nu geef moeten geven. Dat ging in de haast even niet, mijn excuses daarvoor.

en terug naar het onderwerp:
PVV kan zich beter Pff gaan noemen. Die lui lopen nu overal over te zeiken!
(en dan hen ik het nog niet eens over de "manier" waarom men dit doet).

Denk dat er momenteel wel wat grotere politieke uitdagingen in het vooruitzicht liggen,
dus voor dit moment...
helemaal mee eens. Al blijft die gratis parkeeractie natuurlijk een domme actie. Daar ging mijn reactie dus ook niet over.
 
Je zult me niet snel horen in stemmen met de PVV ( Ik ben nou eenmaal een multi-cultureel persoon, ze hebben wel goede punten daar niet van :p ).

Maar gratis parkeren met ramadan? Dan geef ik de PVV wel gelijk, tenzij wij op de christelijke dagen mogen parkeren. :sarc:
Dat zijn +- 30 dagen Rooms-Katholiek, algemeen en protestants bij elkaar opgeteld, nu nog de tientallen andere richtingen >.<
 
Eindelijk weer ontopic :) christelijke dagen mag je volgens mij in de meeste gemeenten al gratis parkeren hoor. In ieder geval met kerst. Alleen nu juist niet in die vreemde gemeente.... Maar ja, de wethouders in kleine gemeenten (even discrimineren tegen wethouders specifiek en openbaar bestuur in het algemeen) is nu niet van een lekker niveau :p
 
@ Boefmans
Spreek dan mensen in het algemeen aan.
En ga mij dan niet quoten en doen alsof ik de bad-guy ben.

Want nu heb je opeens niets meer te zeggen.
Nu zit je alleen maar mensen te quoten zonder een eigen inbreng te hebben.

Grapje hoop ik. Iemand belachelijk maken door zijn accent en daarmee afkomst, gekoppeld aan negatief gedrag. Wat was racisme ook alweer? had dat niet iets te maken met racisme?

Stel je alsjeblieft niet zo aan zeg.
Zie je nou niet dat die beste man een 'grapje' maakt door 'gratisch' te zeggen?

Of ben je racistisch als je 'gratisch' zegt in dit topic.
Zo ja? dan ben ik met jou uitgepraat.

EDIT:
Ik ben al met je uitgepraat.
 
Beetje vreemd, ik bied mijn excuses aan omdat ik jou aansprak en je herhaalt je punt? Of lees je niet wat ik zeg? Of wil je gewoon flamen?

En dat gratisch: ik ga er zoals je leest vanuit dat het een grapje is. Enige punt is, dat er beweert wordt dat hier een normale en inhoudelijke discussie gevoerd werd...
en waar haal je vandaan dat ik niets te zeggen heb? De discussie ging over: 'is de discussie inhoudelijk of niet', daar heb ik de quotes voor nodig. Als je echt leest, lees je ook dat ik een inhoudelijke mening over dit onderwerp heb.
Ik zou het op prijs stellen als je mijn inbreng echt leest alvorens daar pp te reageren.
 
Beter word iedereen atheist en gaan we met zn alle naar een 4 daagse werkweek.
En dan kan iedereen zelf kiezen wat hij/zij wil:

1) ma-di-woe-do
2) di-woe-do-vr
3) woe-do-vr-za
4) do-vr-za-zo
5) vr-za-zo-ma
6) za-zo-ma-di
7) zo-ma-di-woe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason EK Valentijnsactie! Gratis cadeautje & 10% korting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
X [TKA Diversen] fittings, CPU en gratis GPU blocks (GTX580) Verkocht 1
Freddy HighFlow 2014 Sinterklaas Kado's! Gratis verzending, 10% korting op ProAce + Lamptron HighFlow Computer Cooling Shop 0
Tath Gratis Bitspower black fittings op een overzicht "word document" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Vandaag tot 22:00 uur gratis verzending, Sinterklaas! :) HighFlow Computer Cooling Shop 5
Besje [VERKOCHT] Waterkoeling onderdelen, goedkoop / gratis Verkocht 13
Besje [VERKOCHT] CM Stacker STC-T01 gemod, gratis af te halen! Verkocht 10
Freddy Gratis verzending vandaag :) HighFlow Computer Cooling Shop 9
olympus Gratis vps voor mensen die hem kunnen gebruiken Gadgets 3
Freddy Sinterklaas 2012! Gratis verzending t/m 5 december. Boven 50 euro een HF zaklamp kado HighFlow Computer Cooling Shop 6
DjangoSoe Gratis Sketchup model nodig? Te Huur 19
l3p [VERKOCHT] Mionix Naos 5000 + Mionix Alioth 320 (Deze krijg je er gratis bij) Verkocht 2
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
k.3nny [INACTIVE] [160]Logitech G19+Roccat kone+GRATIS Roccat Apuri. Verkocht 9
Freddy Vbulletin Officiële iPhone/iPod App (gratis) Hardware & Software 1
Freddy Vandaag (10-02-10) gratis verzendkosten, van 16:00 tot 24:00 HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy HighFlow's Sinterklaas kado!!! GRATIS Verzendkosten! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy GRATIS Koolance Sticker of Casebadge bij Koolance producten! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Johnny Gratis PC gekregen Hardware & Software 19
G America's Army 3!! Gratis!! Gaming 38
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
Freddy Gratis Noctua Goodies bij Noctua producten HighFlow Computer Cooling Shop 28
D PC Configuratie, gratis dit keer weggegeven.... Hardware & Software 31

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan