Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooie auto gespot? Post het hier! A.u.b. foto's :)
Het vreemde is...
Vespa's en Mini Cooper S zijn nu echt DE status dingen in Amsterdam...
Is dat soms ook in andere steden zo,, Mensen kiezen een Mini boven een S400 CDI :|
Het vreemde is...
Vespa's en Mini Cooper S zijn nu echt DE status dingen in Amsterdam...
Is dat soms ook in andere steden zo,, Mensen kiezen een Mini boven een S400 CDI :|
Eigenlijk kan ik je alleen maar aanraden om eens een rondje te gaan rijden in een mini , het geeft je een hele andere belefenis met rijden dan andere auto's door het apparte speelse maar degelijke interieur en de stand van de voorruit.
En ik moet zeggen dat hij als een kart door de bochten gaat zo strak
Kortom: mensen die mini rijden hebben een bepaalde lifestyle net als mensen die een vespa scooter rijden of zie t als mensen die een apple hebben staan ipv een "normale" pc
Dat bedoel ik ook nou.. Bijvoorbeeld laatst nog, was met een paar jongens beiden hebben een Vespa S van ruim 4k, Rijdt een dikke X6 langs 22" eronder verlaagd, Leek net of ik de enige was die interesse toonde in dat gevaarte. Rijd er een Cooper S langs hoor je hun gelijk van kijk das pas een auto
Ookal zit er een prijsverschil in,, Een X6 trekt toch echt wel je aandacht toch.. Zelfde als de taxi van me buurjongen. Die heeft dus een S400, Hij bracht me naar een paar vrienden. Ik hoor alleen gelul over een mini...
Eigenlijk kan ik je alleen maar aanraden om eens een rondje te gaan rijden in een mini , het geeft je een hele andere belefenis met rijden dan andere auto's door het apparte speelse maar degelijke interieur en de stand van de voorruit.
En ik moet zeggen dat hij als een kart door de bochten gaat zo strak
Kortom: mensen die mini rijden hebben een bepaalde lifestyle net als mensen die een vespa scooter rijden of zie t als mensen die een apple hebben staan ipv een "normale" pc
Dat is vaker zo met kleinere auto'tjes al is dat niet altijd zo onze A4 heeft een S4 onderstel zodat ie lekker strak op de weg ligt enkel gedraag ik me vaker met die auto dan dat ik het kleine twingotje pak, welke ook als een blok in de bocht ligt (ietsje verlaagt)
maaar kijken hoelang hij voor de deur staat. meeste gaan naar de maan door die automatische versnellings bakken.
zeker in de stad steeds optrekken kleine stukjes rijden enzo.
waar ze vandaag komen is het grotendeels rechte weg enz enz.