• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[MAYDAY] Mobomonster needs help!

Mobomonster

Member
MenVsWomen.jpg


DUS, heren, tijd voor jullie om mij heel veel goede tips te gaan geven, altijd handig zoveel mannen op 1 forum!

- Hoe wil een man graag worden versierd?
- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt?
- Waar erger je je het meest aan?
- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie?
- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? (dus NIET slutty :p)
- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom? :112:
- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde?


:026:

Jullie snappen, dat ik na het posten van mooie dames in jullie 'Mooie Vrouwen Topic' ook een tegenprestatie verwacht ;) Dus bij deze, leef je uit op bovenstaande onderwerpen!
 
moeilijke vragen:
Make up: 1x per maand is mogelijk,
elke dag is absolute no no,
in het weekend is te doen, maar niet echt mijn ding.

- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt?
niet vertellen wat ze echt wil. rond de pot draaien, zeggen dat alles goed is wanneer dat niet zo is :)

- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie?
luisteren, praten, aandacht geven, aandacht vragen :)
 
er zijn maar een paar dingen waar ik me kapot aan erger,

dames die zich anders voor doen dan ze zijn
onzekere dames, wees gewoon blij met jezelf
dames die uren voor de spiegel staan
aandacht trekken, ben ik sowiso gewoon op tegen. Aanwezig zijn is wat anders dan aandacht trekken.
vertellen wat ze niet wil, wij mannen snappen dat nooit. Als het nee is zeg gewoon nee en draai er niet omheen!

en dames moeten voor mij openstaan voor andere dingen.
 
- Hoe wil een man graag worden versierd? Persoonlijk, ben ik het niet gewend om versierd te worden. Neem graag zelf de touwtjes in handen.
- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt? Blijven zeuren dat ik niet zo vaak achter de computer moet zitten, terwijl ze weet dat dat een hele grote hobby is. En ik daarin toch niet verander.
- Waar erger je je het meest aan? Zeuren over de zooi die ik af en toe maak.
- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie? Als ik kijk naar mijn vrouwtje, dan is dat toch wel het plannen (zowel financieel als qua data).
- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? Imo een mooi zwart pakje wat de mooiste elementen van het vrouwelijke lichaam accentueert. Noem ik het even zo, lijkt mij netjes genoeg.
- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom? Ik hou zelf meer van naturel. En als het erop moet, dan liefst zo weinig mogelijk. Ze moet haar hoofd op mijn schouders kunnen leggen zonder vlekken achter te laten.
- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde? Not shaved.
 
Mm, interessant! Jij vind dus dat make-up maar af en toe hoeft, maar bedoel je hier dan álles mee? of valt 'dagelijkse' make up hier niet onder (wegwerk plamuur, oogverf-lees-mascara)

Dat 2e stukje ken ik heel goed, ergens 'omheen draaien' :p ik hoop ook altijd dat de vent wel snapt wat ik bedoel of het door heeft als er iets is, maar helaas!

:D
 
mobo, jij hebt wel weer allemaal specifieke vragen..
ik vrees voor je dat er op eigenlijk geen van alle vragen een unaniem antwoord gegeven kant worden, omdat het vaak een kwestie van smaak is

de eene man vind elke dag makeup niet erg/leuk, persoonlijk vind ik leuker zonder :)
zo kan je alle vragen wel een beetje afgaan, je moet dus eigenlijk een beetje de "feeling" hebben dit toe te kunnen spitsen op de jongen die jij wilt versieren ;) (eigenlijk de reden waardoor versieren een soort "kunst" is :) )
 
"Ze moet haar hoofd op mijn schouders kunnen leggen zonder vlekken achter te laten."

Haha, hele goede, wwwicked!

mobo, jij hebt wel weer allemaal specifieke vragen..
ik vrees voor je dat er op eigenlijk geen van alle vragen een unaniem antwoord gegeven kant worden, omdat het vaak een kwestie van smaak is

de eene man vind elke dag makeup niet erg/leuk, persoonlijk vind ik leuker zonder :)
zo kan je alle vragen wel een beetje afgaan, je moet dus eigenlijk een beetje de "feeling" hebben dit toe te kunnen spitsen op de jongen die jij wilt versieren ;) (eigenlijk de reden waardoor versieren een soort "kunst" is :) )

Haha, ja, ik weet dat het erg specifiek is, mijn bedoeling is meer dat jullie een beetje gaan vertellen over je ervaringen, waar je tegen aan loopt bij de vrouwsoort, waar ze juist goed in zijn, en dergelijke ;)

Kijk, ik kan het er ook met andere vrouwen/vriendinnen over gaan hebben, maar dan wordt het een soort klaagbaak en worden mannen afgeschreven als 'losers' ende vrouwen superieur. Kijk, dat is niet zo, sterker nog, ik vind de gedachtegang van een vrouw echt vreselijk (ja, ik ken mezelf :p) en zou willen dat ik een logisch, to-the-point mannenbrein had.. zucht.. :p
 
zucht:D alweer 6 jaar getrouwd ben ik het wel vergeten


- Hoe wil een man graag worden versierd?:
Op schoot gaan zitten met een kookschort aan zonder onderbroekje
- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt?:
Boodschappen doen zonder boodschappenlijstje mee te nemen
- Waar erger je je het meest aan?:
eeuwige gezuer over 1 ding wat 3 weken eerder heeft plaatsgevonden-
Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie?:
organisatie en in de toekomst speculeren
- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? (dus NIET slutty ):
bij ons is dat wel de blauwe overal met glimmende gele klompen
- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom?:
Geen make up omdat je het natuurlijk schoon gaat verbergen
- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde?:
bier drinken, zware shag roken, en stinken naar zweet.


mvg...
 
Gewoon jezelf blijven. Wanneer je je anders voor gaat doen, gaat het in de relatie meestal altijd fout.
Je zal misschien een aantal keren afgewezen worden, tja.. that's life... het is een leerproces.
En een universele tip is niet te geven, elk mannetje is weer anders. Net als elk vrouwtje.
Het is en blijft lastig.. maar zoals mijn mama altijd zei: Op elk potje past een dekseltje.

Heb voor mijn huidige vriendin altijd relaties gehad van maximaal een maand. En nu na bijna 9 jaar "verkering" ga ik trouwen dit jaar.
 
Gewoon jezelf blijven. Wanneer je je anders voor gaat doen, gaat het in de relatie meestal altijd fout.
Je zal misschien een aantal keren afgewezen worden, tja.. that's life... het is een leerproces.
En een universele tip is niet te geven, elk mannetje is weer anders. Net als elk vrouwtje.
Het is en blijft lastig.. maar zoals mijn mama altijd zei: Op elk potje past een dekseltje.

Heb voor mijn huidige vriendin altijd relaties gehad van maximaal een maand. En nu na bijna 9 jaar "verkering" ga ik trouwen dit jaar.

Zozo! gefeliciteerd dan alvast zeg! :D
Tja, mijn relaties duurde meestal een jaar, heb daarna een tijdje ge man-hopt en tegenwoordig lig ik al 3,5 jaar met de zelfde in bed.. waar ik officieel al geen relatie meer mee heb ;) dus het blijft ingewikkeld.
 
wat is er mis met vrouwen die bier drinken?
is verrekes handig en goedkoop als je gaat stappen!

speciaal biertjes, hé peer :p
(ok, ok, na een dag hard werken is een ordinair koud Grolschje (ieder z'n smaak) ook geniaal.

persoonlijk vind ik bier smerig, dus als het er op aan komt (elkaar likken) ga ik over mijn nek...

Mmm :) kijk, dat moet kunnen, dat is gewoon smaak. Je merkt ook vaak dat mannen vrouwen 'lomp' vinden als ze bier drinken, maar dat ligt dan weer aan de manier waarop denk ik? Mij zul je niet snel zien met zo'n duitse pul, gewoon bier uit een flessie, al het andere uit een glas :)
 
wie zegt dat wij geen guinness of leffe drinken tijdens het stappen?

Mmm :) kijk, dat moet kunnen, dat is gewoon smaak. Je merkt ook vaak dat mannen vrouwen 'lomp' vinden als ze bier drinken, maar dat ligt dan weer aan de manier waarop denk ik? Mij zul je niet snel zien met zo'n duitse pul, gewoon bier uit een flessie, al het andere uit een glas :)

dat is waar, maar vrouwen die gewoon pils drinken vind ik niet ordinair. wel vrouwen die staan te tanken...
 
wie zegt dat wij geen guinness of leffe drinken tijdens het stappen?

Niemand? ;) dacht dat jouw 'goedkoop' gewoon op een verzameling Heineken's sloeg :p Al klopt dat weer niet, want Breezahs zijn natuurlijk ook cheap in vergelijking met raar soortige mixdrankjes die tegenwoordig hip zijn.
Kortom, je hebt gelijk, als je bier vergelijkt met dure vrouwendrankjes waar veel te veel zoete meuk in zit!
 
hein is gods lastering, als je mij super chaggo mee wil maken met huge kater moet je mij 2 heinikken laten drinken. Mijn maag kan daar gewoon niet tegen. Doe mij maar een Jupiler :)

anywayz.
ff ontopic

Dames moeten gewoon zichzelf zijn. als je van bier houdt, drink dan ook gewoon lekker bier!
Als je iets anders leuks vind doe dat dan ook gewoon! Wees jezelf.
Ga nooit iets niet doen omdat dan iemand je mss zou afwijzen.
 
DUS, heren, tijd voor jullie om mij heel veel goede tips te gaan geven, altijd handig zoveel mannen op 1 forum!

- Hoe wil een man graag worden versierd? * Versierd worden vind ik te makkelijk, ik heb eerder zo iets van dat je samen elkaar genoeg bekijks moet geven en kennismaken etc en uiteindelijk gewoon beseffen dat je mekaar graag ziet en uiteindelijk een koppel vormen als beide partijen zich daartoe geroepen vormen, wel vind ik dat degene die de grootste boon heeft de eerste stap in de juiste richting mag zetten
- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt? * Antwoord nooit recht voor de raap en veel rond de pot gedraai
- Waar erger je je het meest aan? * vrouwen die zagen en degenen die de man geen enkele vrijheid geven, ook aan sletten erger ik me wel, zeker als het is om een relatie mee op te bouwen, anderszijds kunnen die van pas komen (ja da laatste was erg grof :p)
- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie? *Luisteren/praten, koken, de was doen, maar dat valt moeilijk te zeggen, want nu ga ik hier van die oudbollige antwoorden opsommen, het hangt een beetje af van wie en wat, dus eerder situatiegebonden
- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? (dus NIET slutty :p) * Is ook wat persoonsgebonden, de ene kan bv sexy en toch stijlvol staan in een minirokje en een topje, een kleedje tot aan de knieën kan ik ook wel appreciëren of zoals het mevrouwtje dat ik vorige week zondag heb leren kennen is ook wel leuk en die van de zaterdagnacht ervoor was ook wel leuk gekleed :p (een strakke broek, zoals ze die het afgelopen jaar wel hebben, t-shirt en zo'n luchtig sjaaltje kan ook veel doen, zelfde combi maar dan met een shortje of hoe noemen ze het maakt het ook wel meestal)
- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom? :112: * Ja, maar geen lagen mascara, dus wat eyeliner of hoe heet het vooral het haar verzorgd, doet het bij mij toch wel, los of op een staart of een soort van combinatie :p, ook tandjes netjes gepoetst
- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde? * Sletterig doen, en van de ene man naar de andere man fladderen want dan krijg je al snel de naam prostituee naar je toegeworpen


:026:

Jullie snappen, dat ik na het posten van mooie dames in jullie 'Mooie Vrouwen Topic' ook een tegenprestatie verwacht ;) Dus bij deze, leef je uit op bovenstaande onderwerpen!

=> Dat snap ik zeker :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Newbie needs help Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan