OK, een paar nieuwe quotes waar jullie je mening over mogen geven:
- Hoge hakken zijn sexy
- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden?
- Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit
- Te zien bij wie en bij welke kleding en hoe hoog de hakken zijn, ik denk dat je vanaf een bepaald antal CM onder het groepje "bitches valt
- da's wel een moeilijke, zolang er onder welke stoerheid maar ook nog een laagje vrouwelijkheid bovenop ligt kan het altijd wel pakken denk ik.
- te laat komen zoals anderen vind ik niet erg, maar het moet dan ook niet extreem gaan zijn 5 à 10 minuutjes kan geen kwaad, nog lopen schminken als ze naar je toe komt als jij er al staat (man die er al staat dan) is ook niet alles want dan is het net of ze haar al dan niet natuurlijke schoonheid loopt weg te moffelen onder een laag schmink die achteraf toch maar aan je kleren hangt
Wow thnx Oli4, voor je eerlijke antwoord
Waar ik me wel af en toe aan erger, is dat vrouwen snel 'sletten' worden genoemd als ze van (veel) afwisseling houden, en mannen er altijd mee weg schijnen te komen, sterker nog, dan zijn ze juist extra gewild!
Volgens mij heeft iedereen wel ergens een 'slettentijdperk' in zn leven, zowel man als vrouw. Mensen die elkaar jong ontmoeten en voor altijd bij elkaar blijven zijn erg bijzonder, helaas ook schaars. Je moet gewoon genieten zo lang je het leuk hebt, en is het niet meer leuk, dan moet er iets veranderen
- Altijd eerlijk hiero, je zou het alleen niet zo snel van mij denken, en ik ben nog redelijk wat dingen vergeten als ik zo even snel over posts van een ander lees, vrouwen mogen imho wel bier drinken, kriek dan of gewoon pintjes, als ik uitga drink ik ook alleen maar pintjes, op café waag ik me eerder aan zwaardere bieren zoals duvel etc. en idd veel haar op allerlei plaatsen buiten het hoofd is ook niet echt done, dat beetje is altijd wel vergeefbaar.
Slettenperiode kan wel, maar bij iemand waar ik bv lange tijd of zelfs de rest van mijn leven mee zou samen willen zijn zou ik het toch liever niet weten, dat ze dervoor van de ene naar de andere fladderde want zelf ben ik ook zo niet
- mekaar tijd gunnen om door te brengen met vrienden zonder hem/haar om om met je hobby bezig te zijn, zoals bij velen hier wel@pctje etc is, bij mij dus ook, maar ik minder wel, toch met hardware aankopen
.
- en ook zoiets als probeer het leuk te houden met mekaar, doe veel dingen samen, ga er samen op uit en niet constant bij mekaar thuis zitten mekaar opvrijen waar je ouders bijzitten, maar zover was je geloof ik wel al
dat slettengedoe, ik weet niet, mannen komen daar idd makkelijker mee weg omdat het onder vrienden stoer kan klinken, maar dat vind ik ook maar niks, dan liever maar 1 vriendin in men hele leven, maar dan direct de juiste