-Matthijs-
New member
Hoi Highflow forum,
na een tijdje rondgeneusd te hebben op de site en het forum vond ik het wel eens tijd worden me te registreren, aangezien hier erg veel interessante dingen te vinden zijn
Ik ben dus Matthijs, ik ben op het moment 17 en ik studeer informatiekunde. Ik ben Highflow eigenlijk per toeval tegengekomen omdat ik een (haast onvindbaar) kabeltje nodig had voor een PC.
De PC is voor mij (naast belangrijk voor communicatie en werk) vooral een hobby. Het hoeft voor mij niet 'de beste pc van de wereld' te zijn, maar een beetje power (en eye candy) mag best. Dat ga ik dan ook doen met mijn volgende (tweede zelfgekochte) PC.
Mijn huidige pc heeft de volgende specs. Het is een kant en klare PC waar ik zelf dingen aan heb ge-upgrade over de jaren dat ik hem heb.
MOBO: Foxconn 945 series
CPU: Intel Core2Duo E4500 @ 2.2 GHz
MEM: 4GB
VGA: Club3d GeForce 9600GT 1GB
SOUND: onboard HD
HDD1: Samsung 320GB
OPT1: TSSTCorp DVD (re)writer
PSU: 420W
CASE: geen idee, het was een kant en klaar systeem.
MON: Samsung Syncmaster 226BW 22"
MON2: Acer 19"
KB: Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
MOUSE: Logitech MX 1100
SPRS: Logitech X-230
INET: XS4ALL 8/1
Koeling: lucht: Noctua 92mm achter en een Nexus 80mm voor.
Ik hoop dat ik hier en daar een bijdrage aan de community kan leveren ^^, al zal ik waarschijnlijk niet extreem actief zijn vanwege mijn studie.
na een tijdje rondgeneusd te hebben op de site en het forum vond ik het wel eens tijd worden me te registreren, aangezien hier erg veel interessante dingen te vinden zijn
Ik ben dus Matthijs, ik ben op het moment 17 en ik studeer informatiekunde. Ik ben Highflow eigenlijk per toeval tegengekomen omdat ik een (haast onvindbaar) kabeltje nodig had voor een PC.
De PC is voor mij (naast belangrijk voor communicatie en werk) vooral een hobby. Het hoeft voor mij niet 'de beste pc van de wereld' te zijn, maar een beetje power (en eye candy) mag best. Dat ga ik dan ook doen met mijn volgende (tweede zelfgekochte) PC.
Mijn huidige pc heeft de volgende specs. Het is een kant en klare PC waar ik zelf dingen aan heb ge-upgrade over de jaren dat ik hem heb.
MOBO: Foxconn 945 series
CPU: Intel Core2Duo E4500 @ 2.2 GHz
MEM: 4GB
VGA: Club3d GeForce 9600GT 1GB
SOUND: onboard HD
HDD1: Samsung 320GB
OPT1: TSSTCorp DVD (re)writer
PSU: 420W
CASE: geen idee, het was een kant en klaar systeem.
MON: Samsung Syncmaster 226BW 22"
MON2: Acer 19"
KB: Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
MOUSE: Logitech MX 1100
SPRS: Logitech X-230
INET: XS4ALL 8/1
Koeling: lucht: Noctua 92mm achter en een Nexus 80mm voor.
Ik hoop dat ik hier en daar een bijdrage aan de community kan leveren ^^, al zal ik waarschijnlijk niet extreem actief zijn vanwege mijn studie.