• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mame arcade cabinet

haplo

New member
Voor mijn drukknoppen zou ik gaan voor jullie rgb illuminated gold leafs. Maar ik vraag me af hoe je de kleur van de led kan bepalen ? Verder zou ik ook de Ultimarc iPac ultimate iO met full wiring harness bestellen. Is dat voldoende voor de ledsturing of heb ik nog kabeltjes nodig behalve de gnd doorluskabels en aparte switchkabels per button naar de iPac ?

 
Deze knoppen bedoel je denk ik:

Als je voor deze gaat en je hebt nog géén controle bordje, dan is het inderdaad het makkelijkst dat je voor de IPAC Ultimate gaat.
Dat bordje kan zowel de knoppen aansturen als de ledjes :)

En mocht je al bijvoorbeeld een IPAC2 of een ander bordje hebben om de knoppen te besturen, dan heb je een IPAC64 nodig voor het besturen van de ledjes:
 
Inderdaad Freddy, die knoppen bedoel ik. Maar hoe kan je nou bepalen welk kleur het ledje moet geven. Onder rgb versta ik dat je die 3 kanalen kan mixen om een kleur te verkrijgen. Of ben ik mis ,
 
Mijn voorkeur gaat uit naar de ultimarc mag stik. Maar op het web lees ik dat er nog aan sommige delen moet gevijld worden omdat die botsen met de contacten van de microswitch. Is dat voor alle stiks zo of beperkte dit zich tot een bepaalde productieketen, ? Verder zouden de switches niet zo goed zijn van kwaliteit. Kan ik die vervangen door de d44x cherry’s ?
 
Ik heb zelf de Mag-Stik niet uitgebreid getest (heb in mijn kasten Sanwa sticks), maar we hebben er wel redelijk wat van verkocht de afgelopen jaren en hebben er geen klachten over ontvangen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Vewlix-F Cabinet / Arcade kast / Hyperspin MAME + XBOX 360 Overige Builds 19
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
F Arcade Stick en andere items HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Freddy Halo naar Arcade hallen Gaming 3
Freddy Blast Galaxy - Arcade Club Amsterdam Gaming 0
Freddy MadCatz TE PS3 Arcade Stick upgrade/mod met PS360+ PCB Overige Builds 0
Freddy Goedkope Arcade Stick upgraden :) Overige Builds 1
Freddy Daytona USA Twin Cab (Arcade) Overige Builds 46
Freddy Star Wars Battle Pod arcade game Gaming 0
Aequitis [IN-ACTIVE] Madcats Streetfighter 4 Tournament Edition Arcade Fight Stick Verkocht 4
Wouter Arcade Games HighFlow Forum 6
HighSpeed^ [Arcade] Toernooien Gaming 5
Wouter Nieuwe games in de arcade hall. HighFlow Forum 0
Freddy Old skool Arcade Kasten! Gaming 8
Freddy Arcade: Nieuwe Games! HighFlow Forum 16
Freddy [Arcade] Daytona USA 2 & Sega Rally Gaming 0
Freddy Arcade Wedstrijd: Tetris! HighFlow Computer Cooling Shop 8
Freddy Arcade Wedstrijd: Snake! HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy Arcade Wedstrijd: Breakout HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Arcade Highscore / Toernooi prijzen? HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
C Scythe Kama Cabinet PRO Black Mesh KC02-MBK-5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Scythe Kama Cabinet HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
J scythe kama cabinet mesh HighFlow Webshop 3
A Scythe Kama Cabinet KC01 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan