• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mafia II

Voor mensen met interesse check downloadlink voor een "Free Roam Mod".

Let op:

Gebruik op eigen risico, je kan mij niet aansprakelijk stellen bij eventuele problemen.

PS: Hij werkt!

Readme;

Installation notes :

put "gui-main.sds" in the /pc/sds_en/gui/ directory ..

"REMEMBER TO BACK UP YOUR ORIGINAL BEFORE YOU DO THIS, BACKING UP SAVES IS ALSO A GOOD IDEA"

Voor de liefhebbers 5 DLC's pack ;)

942953_20100806_790screen001.jpg

942953_20100806_790screen003.jpg

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Weet niet of dit dezelfde zijn..

Hotfile.com: 1 klik file hosting: ARM-DLC-II-Mafia_Sparhawk.rar

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Door drukte in het weekend nog niet kunnen spelen, maar morgen komt ook pas m'n officiele versie binnen van Free Record Shop (laatste keer dat ik daar wat bestel :p ).
Ik ga het iig meteen op hard spelen, zit er tenminste een goede uitdaging in :D

Jullie roepen nu allemaal wel vet ! maar vinden jullie het niet raar dat dit binnen een week naar release al aangekondigd word ?? naar mijn mening (en vele anderen) hadden ze dit gewoon bij de game in moeten proppen of als een free DLC moeten doen.

Ben ik het mee eens en bij de eerste Mafia was dat ook zo, maar ik denk dat er zoals gewoonlijk weer eens gigantisch gepushed is door de uitgever. Die moeten geld zien en om dan op het laatst zoiets nog bij het spel in te bakken en de releasedatum te verschuiven of om er een extra DLC van te maken en extra geld te vangen lijkt me de keuze snel gemaakt.

Ik merk het de laatste tijd steeds meer dat DLC gewoon een standaard wordt ipv een uitzondering en dan niet DLC die iets toevoegt aan te game, nee alleen DLC die de portemonnee goed kan spekken. Forza 3 heeft ook zoveel extra DLC's gehad met een paar extra auto's terwijl ze die net zo goed standaard erbij hadden kunnen doen.

Terug
Bovenaan