• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mafia II

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop

Vandaag 10 Augustus is de nieuwe demo van Mafia II te downloaden op PSN, Xbox Live en natuurlijk via Steam voor de PC.
Zelf ben ik de PC demo nu naar binnen aan het halen en sta stiekem te popelen om het te spelen :D

Laat hier even je reacties achter van hoe je het vond en hoe goed je het op je eigen PC kon spelen, zodat anderen hiermee rekening kunnen houden :)
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de game zelf geen sandbox word, er valt heel weinig te doen in de stad zelf, wat in de demo zelf natuurlijk wat minder naar voren komt..

btw, er zijn op YT trucjes te vinden hoe je om de border bovenaan de map kunt komen, en dan nog een enorm stuk stad kunt ontdekken :)
ook is er al een manier om alle wapens te unlocken, zodat je molotov cocktails en heel veel guns hebt :)
de 10 minuten hack is ook al heel makkelijk te omzeilen, dus je kunt je echt nog een poosje met de demo vermaken :D

Ik ben nu bezig een website op te richten die zich richt op maffia II, om deze met content te vullen :)
 
Ik moet zeggen ik zit er niet echt mee dat het geen GTA sandbox word. Dan kan het ook niet zo strak worden vergeleken met GTA. Want ik vind wel dat deze game goed genoeg is om op zijn eigen recht te bestaan. Ik vond de demo echt geniaal, de shoot outs komen overtuigend over. En als ik door de stad heen loop heb ik echt het gevoel dat ik me in die tijd bevind. Ik ben niet zo van de singleplayer games maar dit is er zeker wel 1 die ik wel ga proberen. En ergens in de toekomst hoop ik maar dat er een multiplayer mod voor uitkomt :033:
 
Jammer dat de game zelf geen sandbox word, er valt heel weinig te doen in de stad zelf, wat in de demo zelf natuurlijk wat minder naar voren komt..

btw, er zijn op YT trucjes te vinden hoe je om de border bovenaan de map kunt komen, en dan nog een enorm stuk stad kunt ontdekken :)
ook is er al een manier om alle wapens te unlocken, zodat je molotov cocktails en heel veel guns hebt :)
de 10 minuten hack is ook al heel makkelijk te omzeilen, dus je kunt je echt nog een poosje met de demo vermaken :D

Ik ben nu bezig een website op te richten die zich richt op maffia II, om deze met content te vullen :)

Ik heb het ff geprobeerd en je kunt idd wat verder, maar echt veel toevoegen doet het nog niet aangezien dat gedeelte nog niet af is. Alle wapens heb ik nog niet gechecked en dat ga ik niet doen ook, omdat ik me liever laat verrassen :)

Dat het geen GTA-achtige sandbox game wordt vind ik persoonlijk alleen maar een dik pluspunt. Ik heb harststikke veel plezier beleeft aan alle GTA's, maar het zijn altijd dezelfde missies met een niet zo sterk verhaal alleen de karakters maken alles zo super.
Bij de eerste Mafia had je ook echt het idee dat je in de juiste tijdsperiode bezig was en dat alles ook echt klopte. Dat heb ik met dit vervolg weer. Nadat ik de eerste Mafia had uitgespeeld kon ik dan ook niet wachten op een vervolg, nu 7 jaar later is die er dan eindelijk :D

Eindelijk weer een goede singleplayer met een super dik verhaal waar je ook nog jezelf in kan vermaken. Ik hoop dan ook dat ze net als in Mafia 1 een Free Ride en Free Ride Extreme mode erin hebben zitten :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk ontzettend uit naar deze game. Bij de release van de eerste die helemaal grijs gespeeld. Daarbij ben ik deel 1 nu ook weer aan het spelen, waarbij de sfeer en het verhaal nog steeds van topniveau zijn!

oh boy, mijn handen zweten!
 
Terug
Bovenaan