• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lowtower by Hightower

Ja ik heb zelf niet zo'n goed idee hoe ik het uit kan leggen, het is zeker niet negatief of iets dergelijks maar ik vind het zelf altijd fijn als ik precies weet waar welke slangetje naar toe gaat, als ik het kan visualiseren. Ik ben daar echt een beetje raar in :053:. Kastje net ff gegoogled, hij staat ook mooi als je hem horizontaal legt zag ik.
 
Hier een foto van de gpu kant.
K2g3o2c.jpg
 
Oeh moeilijke keuze, want als je erboven doet, dan zie je de licht effect in de behuizing toch?

Maar het is ook wel mooi om een gloed te hebben onder de behuizing, maar dat zou je ook kunnen realiseren met een simpele LED strip.
Ik zou het dus boven monteren :)
 
Tja,om het lichteffect in de case wil hebben dan moet ik de fan omdraaien zodat ie de lucht uitblaast.

Maar wil eigenlijk dat ie lucht door de case blaast,en dan via de top van de case naar buiten gaat.

Weet dus niet of dat effect heeft hoe de fan gemonteerd word.Dus als je het effect aan beide kanten heb dan maakt de positie van de fan niks uit.

Ga het wel van te voren testen,hoe dat effect is.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Hightower. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, Hightower. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Hightower. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, Hightower. Felicitaties 2
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan