M Menno Junior Member 6 november 2009 #1 Freddy, Zijn de onderstaande items te bestellen door jou voor mij? click of click Voorkeur gaat uit naar de eerste. En ik ben wel eerst nieuwschierig naar de prijs. Denk dat ik wel een backup kan gebruiken hehe. MVG, Menno
Freddy, Zijn de onderstaande items te bestellen door jou voor mij? click of click Voorkeur gaat uit naar de eerste. En ik ben wel eerst nieuwschierig naar de prijs. Denk dat ik wel een backup kan gebruiken hehe. MVG, Menno
Freddy Administrator Forumleiding 6 november 2009 #2 Deze zijn helaas nog niet geïmporteerd door LL distri's in Europa Zodra die er zijn, laat ik het hier weten. Uiteraard kan je altijd even vragen voor een update, voor het geval ik het vergeet
Deze zijn helaas nog niet geïmporteerd door LL distri's in Europa Zodra die er zijn, laat ik het hier weten. Uiteraard kan je altijd even vragen voor een update, voor het geval ik het vergeet
M Menno Junior Member 7 november 2009 #3 Prima - is geen haast mee. Heb het origineel nog om te modden Menno