alain-s
Junior Member
Lian Li Pc-7HX Grafit
Tijd voor een een kleine mod tussen door named Grafit.
Vorige week de Case gaan ophalen bij een locale computer winkel in de buurt. Echt een keuze was het niet want het moest de Lian Li PC-7H zijn. Met deze case wil ik mee doen aan de Lian Li Casemod wedstrijd. Mijn deelname is wat aan de late kan want op 18 jan 2013 moet de case klaar zijn dat is dus minder dan 2 maand tijd.
Lets start!
420 Rad passen deze is juist te groot om in de voorkant te steken. Even de Dremmel er bij halen dan.
Overtollig materiaal weg haalt.
Door de radiator te late zakken kan de bovenkant van de case terug mooi op zijn plaats.
Even de hardware er in om te kijken hoeveel plaats ik nog over voor de rest.
Dit weekend nog een leuk pakketje gaan op halen.
Corsair fans blijven wel speciaal moet ik toegeven.
Momenteel bezig met dit stuk plexi als het klaar is volgt er weer een update.
Tijd voor een een kleine mod tussen door named Grafit.
Vorige week de Case gaan ophalen bij een locale computer winkel in de buurt. Echt een keuze was het niet want het moest de Lian Li PC-7H zijn. Met deze case wil ik mee doen aan de Lian Li Casemod wedstrijd. Mijn deelname is wat aan de late kan want op 18 jan 2013 moet de case klaar zijn dat is dus minder dan 2 maand tijd.
Lets start!
420 Rad passen deze is juist te groot om in de voorkant te steken. Even de Dremmel er bij halen dan.
Overtollig materiaal weg haalt.
Door de radiator te late zakken kan de bovenkant van de case terug mooi op zijn plaats.
Even de hardware er in om te kijken hoeveel plaats ik nog over voor de rest.
Dit weekend nog een leuk pakketje gaan op halen.
Corsair fans blijven wel speciaal moet ik toegeven.
Momenteel bezig met dit stuk plexi als het klaar is volgt er weer een update.
Laatst bewerkt: