Fryslanboy
Jacco
Hallo Freddy,
Ik zit te kijken voor WC in mij huidige PC (i7 950, REX3, HAFX, GTX580) en daarbij ook gelijk een stukje herindeling van mijn computer.
Nu viel me het oog op dit mooie apparaatje van Lian Li, wat me wel handig lijkt, aangezien in de onderste cache voor HDD's uit de kast wil hebben.
Het liefst zou ik alle onderdelen die ik nodig ben in 1 klap bij Highflow bestellen, vandaar deze vraag
Hier komt een stukje algemene informatie over het product:
-----------------------------------------------------------------------------------
De naam van het product
Lian Li EX-36B1
De fabrikant
Lian Li Industrial Co., LTD
Wat doet het product/Waar dient het voor?
Adviesprijs
Geen idee wat de prijs zou zijn.. Zie net een paar prijzen van €30, bij Salland
-----------------------------------------------------------------------------------
Some pics!
Dit was het Freddy! Alvast bedankt voor uw moeite!
Met vriendelijke groet,
Jacco van der Zaag
Ik zit te kijken voor WC in mij huidige PC (i7 950, REX3, HAFX, GTX580) en daarbij ook gelijk een stukje herindeling van mijn computer.
Nu viel me het oog op dit mooie apparaatje van Lian Li, wat me wel handig lijkt, aangezien in de onderste cache voor HDD's uit de kast wil hebben.
Het liefst zou ik alle onderdelen die ik nodig ben in 1 klap bij Highflow bestellen, vandaar deze vraag
Hier komt een stukje algemene informatie over het product:
De naam van het product
Lian Li EX-36B1
De fabrikant
Lian Li Industrial Co., LTD
Wat doet het product/Waar dient het voor?
- Simpel gezegd.. Het is een klein opslagstation voor je harde schijven, die je in je 5,25 inch bays kunt doen..
- Het neemt 3 slots in beslag.
- Grootte is: (W)148mm x (H)128mm x (D)188mm
- Ruimte voor:
4x 3,5inch HDD's
2x 2,5inch HDD's - Er zit een fan in, 1x 120mm, met een wasbaar airfilter
Adviesprijs
Geen idee wat de prijs zou zijn.. Zie net een paar prijzen van €30, bij Salland
Some pics!
Dit was het Freddy! Alvast bedankt voor uw moeite!
Met vriendelijke groet,
Jacco van der Zaag