PC-A03 Voor hoeveel is deze te leveren, Freddy? Evt. interesse :)
Mobomonster Member 29 maart 2010 #3 Freddy zei: Die is volgens mij niet meer leverbaar.. Klik om te vergroten... Dat is jammer maar helaas
Freddy zei: Die is volgens mij niet meer leverbaar.. Klik om te vergroten... Dat is jammer maar helaas
OhTheAgony silence please 29 maart 2010 #4 Ik meende al dat ik laatst je kastje op tweakers zag staan, moet dit de opvolger worden?
Mobomonster Member 30 maart 2010 #5 OhTheAgony zei: Ik meende al dat ik laatst je kastje op tweakers zag staan, moet dit de opvolger worden? Klik om te vergroten... Nee, is voor iemand anders Ik heb nog geen waardige opvolger gevonden
OhTheAgony zei: Ik meende al dat ik laatst je kastje op tweakers zag staan, moet dit de opvolger worden? Klik om te vergroten... Nee, is voor iemand anders Ik heb nog geen waardige opvolger gevonden
OhTheAgony silence please 30 maart 2010 #6 Ah, ik ben benieuwd wat je dan gaat kiezen. Toch te weinig ruimte voor WC? Ik moet trouwen bekennen dat ik toch besloten heb om voor een andere kast te gaan dan we besproken hebben, sorry.. :053:
Ah, ik ben benieuwd wat je dan gaat kiezen. Toch te weinig ruimte voor WC? Ik moet trouwen bekennen dat ik toch besloten heb om voor een andere kast te gaan dan we besproken hebben, sorry.. :053: