• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

ab5gk3.jpg
 
En we gaan weer verder: PC-Build '4' Armorsuit X-treme - Pagina 2

Die kerel heeft echt te veel boven de lijmpot gehangen.

ook dit is grappig:

''En zo maar door, vervolgens wordt ik hier dom uitgelachen terwijl ik dit systeem voor 1470 euro verkoop ipv 1800-1900 Ook wordt ik uitgemaakt voor oplichter... omdat de 1470 euro te duur is schijnbaar.''

Dat was gepost op: 10-05-2013 om 19:04

we gaan een stukje verder..

''Maar ik geef je er groot gelijk in, Het is grote onzin. Bovendien verdien ik hier geen drol aan, 50 euro maar verkoop het systeem voor 1570 euro.

En ja het advies, Net zoals ik koop via de professional (welke geen winst rekent) bij de fabrikant (anders kom je voor dit systeem nooit aan de 1570 euro) krijgen wij ook direct vanuit de fabrikant tips en hints, wisselen we mails uit over wat en wat beter is.''

Die is gepost op: 11-05-2013 om 00:52

Ik vraag me dan heel erg af.. Als hij er geen drol aan verdient waar haalt hij INEENS die 100 euro extra vandaan? welke onderdeel heeft hij ge-upgrade om 100 euro hoger in zijn prijs te zitten? Of zit hier toch echt een stukje oplichterij in? haha

Deze vent is hilarisch.. ook de reactie van onze boefmans op dat topic is geniaal xD
''Trouwens leuk topic dit, staat op enkele fora al gelinkt onder 'lees dit want dit is grappig' topics.''

Als ik boefmans +1 kon geven deed ik dat 100% haha..

Dat die VJB nog niet van HWI vertrokken is na al dat gelach van anderen richting hem..
 
Laatst bewerkt:
Heb je er wel eens aan gedacht wat er gebeurt als je achterstevoren zou leven?

Lijkt me veel leuker! Om te beginnen sta je op uit de dood, een spectaculair begin.. als je uit de kist stapt word je verwelkomt door je familie en beste vrienden, die hoef je dus niet meer uit te zoeken.. en ze hebben allemaal een bloemetje meegenomen.

Dan mag je een jaar of 20 lekker doen waar je zin in hebt, kaarten
af en toe een uitstapje voor de halve prijs, iedere dag een paar borrels en elke maand kassa.. pensioen!

Naarmate de jaren voorbijgaan, krijg je ook steeds meer zin om te werken, je voelt je ook steeds beter, je kan zoveel roken als je wil, want je longen worden steeds schoner, je kan drinken wat je wil, de katers worden steeds kleiner.

Je raakt je buik kwijt zonder dat je er iets voor hoeft te doen. In het begin heb je maar 1 keer sex per jaar, maar op 't laatst 10 keer per week. Op een gegeven moment moet je naar school maar je weet alles al, dus je doet geen flikker.

En de laatste jaren van je leven kan je lekker in de zandbak spelen, zeuren en vervelend zijn, en je kan snoepen wat je maar wil want al je tanden ben je toch alweer kwijt.

Dan nog een paar maanden aan een vrouwenborst sabbelen, nog 9 maanden in de warme moederbuik, en daarna verdwijn je in één allesverzwelgend, gelukzalig orgasme! Veel beter toch?
 
Dat hw forum wordt idd wel leuker. Hij beweert nu dat hij de 'bedrijfsleiders ' van de grote hardware fabrikanten persoonlijk kent. Wat is een bedrijfsleider? Dat noem je toch enkel iemand die een supermarktvestiging aanstuurt ?
Leuk tijdverdrijf :)
 
Dat gemekker over die pc op HWI ... :sarc:

Of jullie zijn iemand aan het trollen die gewoon niet slimmer is. (poor kid)
Of jullie zijn een kind van een jaar of 12 aan het trollen. (poor kid)
Of jullie worden lekker met zijn allen getrolled door hem. (rofl)

Dikke fun :p
 
Ik denk het laatste. Is vast een complot om leden te trekken.

Maar even serieus: reden dat ik hierop ging reageren was niet om te trollen. Ik trek het gewoon slecht als mensen met stelligheid onzin verkopen aan anderen; of het nu om electronica, pc's en audio gaat, om mijn vakgebied, klussers of wat dan ook.
En valt me op dat dat veel te veel gebeurd(hoeveel ketens verkopen er nu game pc's met een i7; en dan heb ik het nog niet over de onzin bij 'high end audio' (lees: overpriced spullen met veel te veel marge)
 
Laatst bewerkt:
hij heeft al zijn berichten verwijderd.. wat jammer nou haha vond de reactie van DatAccountz wel leuk xD..

''VJB's gebrek aan to-the-point informatie en weigering tips&trucks over te nemen van de (seasoned) forumgebruikers is waarom dit topic ontspoort is. Achteraf je posts gaan liggen verwijderen is dan ook gewoon intriest. Hij; A. Schaamt zich ineens voor zijn posts, of B. denkt dat mods nu zijn berichten niet meer kunnen nalezen. In geval A: misschien wat meer nadenken voordat je post (en in jouw geval 3/4 deleten), B. Mods kunnen gewoon de berichthistorie nagaan en ze daar nalezen.''
 
Terug
Bovenaan