• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

3mnexwz.jpg


6qhelT7.jpg


GrSC9Jt.gif
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat typetje op HWI gewoon een gozer die DENKT een systeem in elkaar te zetten door de grootste nummers te pakken.. (32 gb bijvoorbeeld)

Ook vind ik het grappig dat HIJ een systeem maakt voor een vriend en dan vanuit eigen ervaring maar een systeem gaat bouwen ''ja ik heb hier goeie ervaringen mee'' Dat is wel leuk.. maar als je een beetje logisch nadenkt moet hij een PASSEND advies geven voor zijn vriend en niet voor zichzelf.. ''ja ik wil zekerheid want anders heb ik een ontevreden klant'' Nee maar 600-700 euro meer door de neus boren wordt jij alleen tevreden van. lol

Ik weet wel een passend advies voor hem: stop ermee je kan het gewoon niet.

Er zitten genoeg ''experts'' op HWI (of in iedergeval met wel wat verstand van computers) die een goeie advies geven maar hij dat niet wil accepteren omdat hij de reviews niet vertrouwd over de producten.. Beetje raar maar ach gelukkig bouwt hij voor mij geen systeem.

blij dat die niet voor mij bouwt :) hwi is vaak wel lachen idd. wat een redenaties :) je weet bijna niet waar te beginnen met reageren, dat doen we dan dus ook maar even niet (verhaal over geluidskaart, verhaal over die ene rail, en dan helemaal dat geheugen gezwets en die vriend die perse een i7 wilt... :D valt me overigens vaker op, dat zelfs bedrijven 'game' pcs bouwen met een i7 en dan een matigere graka... wss omdat dat toch is waar mensen op letten.
 
dat van bedrijven die een i7 willen is eigenlijk zo raar niet (zeker als ze voorgebouwde PC a la HP of dell kopen).
Ten eerste is zo'n meerkost voor een bedrijf anders dan voor een particulier (het bekende afschrijven).
Ten tweede kunnen bedrijfs PC'tjes best veel voor de kiezen krijgen, denk aan teken/design programma's, maar ook bepaalde geplande taken (denk virus scan, comprimeren, etc etc) kunnen er baat bij hebben, en dan is iedere minuut die de werknemer daar minder aan verliest een gewonen minuut.
Ten derde hangt het ook flink af van hoelang de PC's gebruikt gaan/dienen te worden. Als de PC na een paar jaar 'traag' wordt (door adware of whatever) dan is dat eigenlijk een meerkost.
Tot slot is het ook zo dat bij bijv. HP en DELL een deel van de features samenhangt aan de rest. Je zal bijv. niet snel een laptop vinden met een ssd EN een i3.

och en even vergeten: system requirements spelen vaak ook een rol. Ik heb hier omlangs de system requirements van een progje voor een speciale scanner zien passeren. vereist een i7, 16/32GB ram, nvidia quatro 4000 voor iets wat makkelijk zat op een i3/5 met een mooie igp kan werken (ik heb het op mijn laptop getest ;)). Maar voldoe je er niet aan krijg je gegarandeerd geen support.
 
Ik denk dat boefmans bedoelt dat hp dell enz eerder een i7 in een game pc duwen met dan een gtx650 ipv een i5 met een gtx 660ti ofzo puur omdat het een i7 is.
Je ziet heel vaak ongebalanseerde pc's op de markt.


Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2
 
blij dat die niet voor mij bouwt :) hwi is vaak wel lachen idd. wat een redenaties :) je weet bijna niet waar te beginnen met reageren, dat doen we dan dus ook maar even niet (verhaal over geluidskaart, verhaal over die ene rail, en dan helemaal dat geheugen gezwets en die vriend die perse een i7 wilt... :D valt me overigens vaker op, dat zelfs bedrijven 'game' pcs bouwen met een i7 en dan een matigere graka... wss omdat dat toch is waar mensen op letten.
Ik zou wat vaker op HWI moeten komen. Heb me prima vermaakt afgelopen 15 minuten met dat topic. :D
 
<iframe class="imgur-album" width="100%" height="550" frameborder="0" src="http://imgur.com/a/EMyzp/embed"></iframe>

<iframe class="imgur-album" width="100%" height="550" frameborder="0" src="http://imgur.com/a/U2lPl/embed"></iframe>
 
Terug
Bovenaan