• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lachen gieren brullen

<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="0oaGJMo"><a href="//imgur.com/0oaGJMo">Source: <a class="youtube-link" href="https://www.youtube.com/watch?v=sh6vqhOUX8Q">https://www.youtube.com/watch?v=sh6vqhOUX8Q</a></a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>

[Sheldon mode]
Leuk bedacht en mooi gemaakt maar geluid werkt niet in een vacuüm.
[/Sheldon mode]
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="4zhuJcO"><a href="//imgur.com/4zhuJcO">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
yiySzDr.jpg
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="hUuurB8"><a href="//imgur.com/hUuurB8">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="btB1Grm"><a href="//imgur.com/btB1Grm">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Dat waren nog mooie tijden met DOS en Win 3.11 for workgroups. IRQ instellen en kloten met autoexec.bat en config.sys om de muis in DOS werkend te krijgen. Je had toen nog het idee dat je wist hoe alles werkte. Nu doet windows alles voor je en hoop je maar dat het werkt.
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/SiYmX"><a href="//imgur.com/a/SiYmX">Check Out Loading Artist</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="yYn26lS"><a href="//imgur.com/yYn26lS">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="GGI0wZI"><a href="//imgur.com/GGI0wZI">View post on imgur.com</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
 
Terug
Bovenaan