chicken
New member
Beste allen,
Nu ik eindelijk de financiële middelen heb ervoor, ga ik dan eindelijk over op waterkoeling. Heb er lang over getwijfeld, maar uiteindelijk wonnen de positieve kanten het van de nadelen, want uiteindelijk blijft het natuurlijk een bijzonder geheel; een watergekoelde pc.
Doel van dit project is voornamelijk plezier tijdens het bouwen, ervaring opdoen met waterkoeling en niet in de laatste plaats; mij voorzien van een hobby tijdens de kerstvakantie. Processor gaat enigzins gekieteld worden, maar door mijn gebrek aan ervaring met overclocken zal dit bij lange na niet tot het uiterste gaan.
De naam "La Fortaleza" is Spaans voor Fortress (tenminste, volgens Google translate). Dat is dus ook de basis van deze build, een Silverstone Fortress FT02. Ongeveer een jaar geleden gekocht van een mede-Highflower en sinds dien gebruikt met luchtkoeling.
De te gebruikten hardware:
Silverstone Fortress FT02
Intel Core i7 3820
Gigabyte GA-X79-UD3
Corsair 8GB Dominator RAM
Corsair HX850
Crucial C300 64gb
EVGA GTX 660Ti+ (w/backplate)
Gainward GTX 670 Phantom
De te gebruiken koeling:
EK CoolStream RAD XT 120
EK DDC X-TOP CSQ - Acetal
EK RAM Dominator X2 - Acetal + Nickel
EK Supremacy - Acetal + Nickel
Feser Tube NON-UV
Laing DDC-1 MCP350 12V
Mayhems Pastel - Ice White
Phobya 5.25 Dual Bay Reservoir Black
De zooi van Highflow is vandaag bezorgd.
De huidige situatie:
Window is gelaserd door Brinkmodding. Nog steeds erg blij mee! :woot
En mijn bureautje:
Excuses voor de bedroevend lage kwaliteit van de foto's en voor het feit dat ik niet de moeite heb genomen om mijn kamer op te ruimen voor de foto's.
Zodra m'n salaris van December binnen is gaat de hardware besteld worden en kan ik aan de slag! Komend weekend maar eens de pomp testen en de boel flushen.
Laatst bewerkt: