Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tnx voor je opmerking. Had mezelf overtuigd dat het prima was, maar na je post ging ik toch weer twijfelen. Na veel spelen met slangen en positie van het cpu-block de loop toch veranderd. Als het eruit komt te zien zoals ik het nu in m'n hoofd heb, wordt t (naar mijn idee) mooier dan het oorspronkelijke idee. Zo ziet het er nu uit:Dat stuk tussen CPU en RAM buigt wel aardig door, of zie ik dat zo verkeerd? Je zal moeten opletten dat hij na een tijdje niet helemaal knikt. Zou je daar niet beter een 90° fitting op het ram steken (en misschien zelfs een 45° op het CPU blok)?
Verder ziet het er heel netjes uit :111:
Inderdaad! Had alleen stiekem gehoopt dat je in de tubes wat meer kon zien dat het stroomt. Het lijken nu net witte slangen.Nice hé die witte vloeistof
Thanks! De graka zal in ieder geval de komende tijd niet op water gaan. M'n budget is op namelijk Die 120mm rad heeft al enigzins moeite met alleen de cpu (water wordt 34 graden, cpu blijft wel netjes onder de 50), dus als ik de vga ook mee zou willen nemen, zou ik er een 360mm rad bij nemen en dat zit er financieel voorlopig niet in. Wel bedankt voor de suggestie!als je de graka zou waterkoelen, kijk eventueel voor enkel de cpu van de graka te koelen, zodat je die in het ubervette koelblok kan inmodden? lijkt me mooier dan er een nieuwe fullcover op te zetten
mooi werk voor de rest man