En de tijd gaat IN!
H Hyperion Member 4 mei 2010 #26 Op bepaalde forums is er zo een smiley met "This topic is useless without pics !" maar die hebben ze hier niet dus :'( FOWTOWS !
Op bepaalde forums is er zo een smiley met "This topic is useless without pics !" maar die hebben ze hier niet dus :'( FOWTOWS !
k.3nny Oldscool. 4 mei 2010 #27 Daar zijn we dan! case = zover mogelijk af! probleem 1 geen plexi in me vooraad. donderdag ga ik erom. na een geschikte ster gevonden te hebben op verschillende formaten uitgeprint, daarna met textiellijm op de case geplaatst. Daarna me mooie uberstrakke FEIN er weer bijgepakt. En toen opeens was hij eruit. Redelijk afgewert. Toen me zijpaneeltjes. En klaar? En tot donderdag. case basis is AF, nu nog afwerken met plexi etc.
Daar zijn we dan! case = zover mogelijk af! probleem 1 geen plexi in me vooraad. donderdag ga ik erom. na een geschikte ster gevonden te hebben op verschillende formaten uitgeprint, daarna met textiellijm op de case geplaatst. Daarna me mooie uberstrakke FEIN er weer bijgepakt. En toen opeens was hij eruit. Redelijk afgewert. Toen me zijpaneeltjes. En klaar? En tot donderdag. case basis is AF, nu nog afwerken met plexi etc.
H Hyperion Member 4 mei 2010 #28 Ik zet graag Kenny onder druk hehe kga mijn buildlog ook eens starten tis een méér maanden project
H Hyperion Member 4 mei 2010 #31 Kvind hem nu al prachtig geen close up nodig een FEIN+Kenny = FIJN ! ofzo
Dutch013 Junior Member 4 mei 2010 #32 Ik zie allemaal sterren :040: Jezus dat doe je goed en snel Gr Marco
dopestuff Moderator Forumleiding 4 mei 2010 #34 heb je al veel aan die gaten geveilt of niet?? want anders werkt dat apparaat wel heel fein
k.3nny Oldscool. 4 mei 2010 #35 Apparaat werkt zeker heel FEIN, stakke cleane cut-outs, beetje navijlen/ontbramen daarna randjes opschuren.
Apparaat werkt zeker heel FEIN, stakke cleane cut-outs, beetje navijlen/ontbramen daarna randjes opschuren.
Oli4v Active member 4 mei 2010 #38 k.3nny zei: Dat dacht ik ook! Hij wordt btw WEL! watergekoeld ! Klik om te vergroten... Het is je geraden !
k.3nny zei: Dat dacht ik ook! Hij wordt btw WEL! watergekoeld ! Klik om te vergroten... Het is je geraden !