:003: Welkom!!:024:
Joren New member 23 maart 2010 #22 Zo lekker snel schakelen op die trekkert zeg ray Wat loopt ie ongeveer? Ziet er namelijk niet zo snel uit, maar daar zijn trekkers ook niet voor he * doet me denken aan een meisje uit mijn klas die op een trekker ging rijden, maar niet kon schakelen. De hele tijd dotjes gas in z'n 1 XD :042:
Zo lekker snel schakelen op die trekkert zeg ray Wat loopt ie ongeveer? Ziet er namelijk niet zo snel uit, maar daar zijn trekkers ook niet voor he * doet me denken aan een meisje uit mijn klas die op een trekker ging rijden, maar niet kon schakelen. De hele tijd dotjes gas in z'n 1 XD :042:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 29 maart 2010 #24 Je kunt beter vragen wat kan dat ding wel allemaal niet trekken (A) of doe je er geen trekkertrek mee?
Je kunt beter vragen wat kan dat ding wel allemaal niet trekken (A) of doe je er geen trekkertrek mee?
focus08 AMD Overclocker 29 maart 2010 #25 Gvd pc werkt nogs teeds niet.. Laatst bewerkt: 8 april 2010
F frank New member 8 april 2010 #27 leuke hobbies zon beta heb ik ook alleen die van mij is blauw met wit (wa voor nokkenas zit er dan in die inter ? )
leuke hobbies zon beta heb ik ook alleen die van mij is blauw met wit (wa voor nokkenas zit er dan in die inter ? )