0. Omschrijving.
Lian Li PC-A7110 rood/zwart laten powdercoaten. Bovenpaneel is grill in geCNC'ed plus een aantal aanpassingen om de Monsta Rad in te passen. Hitman Airbrush op zijpaneel, laten zetten door custompainting amsterdam. Feser Monsta Radiator. Paneel met window laten snijden, zodat de Monsta Rad zichtbaar is. MCubed controllers zijn mooi weggewerkt.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Alles in 2009.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Sinds aanschaf.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Nieuwe build. Heb al een Lian Li V750w aangeschaft. Zal iets soberder worden dan de kast die nu weg mag.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja.
5. In welke staat verkeert het product?
Zo goed als nieuw. Zal zoveel mogelijk foto's plaatsen om een goed beeld te geven.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Doos van de Monsta rad heb ik nog, die van de Lian Li niet meer.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Wel aub alleen serieuze biedingen. In totaal heeft de kast incl alle mods + hitman airbrush, monstarad en mcubed mij rond de 1000 euro gekost.
Lian Li PC-A7110 rood/zwart laten powdercoaten. Bovenpaneel is grill in geCNC'ed plus een aantal aanpassingen om de Monsta Rad in te passen. Hitman Airbrush op zijpaneel, laten zetten door custompainting amsterdam. Feser Monsta Radiator. Paneel met window laten snijden, zodat de Monsta Rad zichtbaar is. MCubed controllers zijn mooi weggewerkt.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Alles in 2009.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Sinds aanschaf.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Nieuwe build. Heb al een Lian Li V750w aangeschaft. Zal iets soberder worden dan de kast die nu weg mag.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja.
5. In welke staat verkeert het product?
Zo goed als nieuw. Zal zoveel mogelijk foto's plaatsen om een goed beeld te geven.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Doos van de Monsta rad heb ik nog, die van de Lian Li niet meer.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Wel aub alleen serieuze biedingen. In totaal heeft de kast incl alle mods + hitman airbrush, monstarad en mcubed mij rond de 1000 euro gekost.
Laatst bewerkt: