DutchChilles
New member
0. Volledige naam van het product
CoolerMaster Silent Pro Hybrid 1050Watt 80+ Gold
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
11-01-2013
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Ongeveer 2 weken
3. Waarom wil jij het verkopen?
Door een wijziging in de financiële situatie heb ik de geplande nieuwe PC moeten wijzigen naar een kleiner, goedkoper formaat. Deze voeding past hier niet in. Daarom wil ik hem verkopen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar hier staan meerdere producten op. Ik weet niet of dit iets uitmaakt. Ruilen kon niet meer, hierover heb ik al contact gehad met de leverancier. (Salland)
5. In welke staat verkeert het product?
Zo goed als nieuw. Zie de foto's.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Alles is aanwezig zoals ik hem origineel heb ontvangen.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Ik vraag er €120 voor, check tweakers voor prijsvergelijkingen.
8. Ophalen/Verzenden?
Het veiligst is natuurlijk dat we een afspraak maken, dat je hem kan ophalen. Je betaalt dan contant, of je kan hier even internetbankieren. Echter, als je het bedrag wilt overmaken, waarna ik de voeding naar je opstuur, doe ik dat ook graag. De verzendkosten á €6,75 zijn dan wel voor jou.
Foto's
CoolerMaster Silent Pro Hybrid 1050Watt 80+ Gold
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
11-01-2013
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Ongeveer 2 weken
3. Waarom wil jij het verkopen?
Door een wijziging in de financiële situatie heb ik de geplande nieuwe PC moeten wijzigen naar een kleiner, goedkoper formaat. Deze voeding past hier niet in. Daarom wil ik hem verkopen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja, maar hier staan meerdere producten op. Ik weet niet of dit iets uitmaakt. Ruilen kon niet meer, hierover heb ik al contact gehad met de leverancier. (Salland)
5. In welke staat verkeert het product?
Zo goed als nieuw. Zie de foto's.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Alles is aanwezig zoals ik hem origineel heb ontvangen.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Ik vraag er €120 voor, check tweakers voor prijsvergelijkingen.
8. Ophalen/Verzenden?
Het veiligst is natuurlijk dat we een afspraak maken, dat je hem kan ophalen. Je betaalt dan contant, of je kan hier even internetbankieren. Echter, als je het bedrag wilt overmaken, waarna ik de voeding naar je opstuur, doe ik dat ook graag. De verzendkosten á €6,75 zijn dan wel voor jou.
Foto's
Laatst bewerkt: