Dustyrick Junior Member 4 september 2010 #1 Ik ben opzoek naar een pomp omdat ik waarschijnlijk mijn Xbox toch ga waterkoelen... Heeft iemand nog een pomp te koop, hoeft geen super goede/dure te zijn, het liefst zo goedkoop mogelijk maar hij moet wel werken of course
Ik ben opzoek naar een pomp omdat ik waarschijnlijk mijn Xbox toch ga waterkoelen... Heeft iemand nog een pomp te koop, hoeft geen super goede/dure te zijn, het liefst zo goedkoop mogelijk maar hij moet wel werken of course
Thierry perfectly imperfect 4 september 2010 #2 Als je die Lian-li kast ook wil gaan gebruiken heb ik hier een link naar de shop waar ik hem gekocht heb... Highflow kan ze niet meer leveren... ze zijn eol Dynamodz - Lian Li PC-XB01 - Xbox 360 - Casemods - Lian Li PC-XB01 - Dynamodz
Als je die Lian-li kast ook wil gaan gebruiken heb ik hier een link naar de shop waar ik hem gekocht heb... Highflow kan ze niet meer leveren... ze zijn eol Dynamodz - Lian Li PC-XB01 - Xbox 360 - Casemods - Lian Li PC-XB01 - Dynamodz
Dustyrick Junior Member 4 september 2010 #3 tnx, maar misschien gooi ik hem wel gewoon een zo kleine vierkant kastje... ligt eraan hoeveel ik moet gaan betalen voor dat blokje en pomp..
tnx, maar misschien gooi ik hem wel gewoon een zo kleine vierkant kastje... ligt eraan hoeveel ik moet gaan betalen voor dat blokje en pomp..