Dustyrick
Junior Member
Aangezien ik niets meer met de spullen doe, omdat ik al een langere tijd andere hobby's heb. Wil ik alles de deur uit.
product: Led strips rood. ca. 30 cm lang. geven mooi en veel licht.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? - half jaar geleden zelf gemaakt
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? - nooit. 1x getest.
3. Waarom wil jij het verkopen? - Geen interesse meer in de hobby, opruiming.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, is er nooit geweest.
5. In welke staat verkeert het product? Nieuw staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Zijn er niet.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) €12.50 per gemaakte strip. €7.50 voor de onderdelen om zelf een strip te maken
Heb de strips ooit gemaakt om in mijn kast te leggen, nadat ik 1 strip in de kast had bleek dit zoveel licht te geven dat er 5 in doen een beetje heel erg overkill zou zijn. Heb ze dus niet meer nodig.
2 zijn er klaar, moet alleen nog een stekkertje aangemaakt worden. Wil je ze zelf maken heb ik 2 complete liggen, moeten alleen gesoldeerd worden. kant en klare strip (alleen nog stekker) voor €12.50. Complete set om zelf te maken voor €7.50
product: Led strips rood. ca. 30 cm lang. geven mooi en veel licht.
1. Op welke datum heb jij het product gekocht? - half jaar geleden zelf gemaakt
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad? - nooit. 1x getest.
3. Waarom wil jij het verkopen? - Geen interesse meer in de hobby, opruiming.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig? nee, is er nooit geweest.
5. In welke staat verkeert het product? Nieuw staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.) Zijn er niet.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel) €12.50 per gemaakte strip. €7.50 voor de onderdelen om zelf een strip te maken
Heb de strips ooit gemaakt om in mijn kast te leggen, nadat ik 1 strip in de kast had bleek dit zoveel licht te geven dat er 5 in doen een beetje heel erg overkill zou zijn. Heb ze dus niet meer nodig.
2 zijn er klaar, moet alleen nog een stekkertje aangemaakt worden. Wil je ze zelf maken heb ik 2 complete liggen, moeten alleen gesoldeerd worden. kant en klare strip (alleen nog stekker) voor €12.50. Complete set om zelf te maken voor €7.50