0. Volledige naam van het product
- De twee 140mm fans behorende bij de CM690 II Advanced behuizing, de een is zwart de ander is een LED fan met blauw licht. Het betreft deze fans:
Cooler Master Parts Shop
Silent Fan 140mm - Cooler Master - Leading Provider of Computer Case | Cooler | Power Supply (ik gok dat het deze is, RPM waarde klopt wel)
Richtprijs is 5 euro exclusief per stuk.
- Een CoolerMaster 80mm fan (2000RPM). Modelnummer is SAF-S82-E1-GP. (TEAB)
- Een antivibratie rubber voor 80mm fans. (TEAB)
- Een Nexus 80mm fan filter (Verkocht)
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
De CM690 II behuizing kocht ik op 30-05-2010. Voor de overige producten: geen zin om dat uit te zoeken.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
De 80mm spullen nauwelijks. De blauwe LED fan gebruikt tot een paar dagen geleden. De 140mm zwarte fan had ik al een tijd geleden vervangen door een andere fan.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee
5. In welke staat verkeert het product?
Gewoon goede staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Bij de 140mm fans kan ik 4 zwarte schroeven bijleveren en een 3pins naar molex adapter bijleveren (het is een molex splitter dus je verlies geen molex aansluiting).
Bij de 80mm fan zitten vier schroeven en molexadapter bij en heb ik de verpakking nog.
Opmerking: op de Coolermaster Parts site staat over de blauwe LED fan:
De fans kunnen verzonden worden in een bubbeltjesenvelop. (Alleen niet als je meerdere fans tegelijk overneemt, heb niet zulke grote bubbelenveloppen in huis. Kan dan wel eventueel in een A4 papieren envelop verzenden, maar dat lijkt me te riskant.) Voor een 140mm fan zijn denk ik vier postzegels nodig.
- De twee 140mm fans behorende bij de CM690 II Advanced behuizing, de een is zwart de ander is een LED fan met blauw licht. Het betreft deze fans:
Cooler Master Parts Shop
Silent Fan 140mm - Cooler Master - Leading Provider of Computer Case | Cooler | Power Supply (ik gok dat het deze is, RPM waarde klopt wel)
Richtprijs is 5 euro exclusief per stuk.
- Een CoolerMaster 80mm fan (2000RPM). Modelnummer is SAF-S82-E1-GP. (TEAB)
- Een antivibratie rubber voor 80mm fans. (TEAB)
- Een Nexus 80mm fan filter (Verkocht)
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
De CM690 II behuizing kocht ik op 30-05-2010. Voor de overige producten: geen zin om dat uit te zoeken.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
De 80mm spullen nauwelijks. De blauwe LED fan gebruikt tot een paar dagen geleden. De 140mm zwarte fan had ik al een tijd geleden vervangen door een andere fan.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Overbodig.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee
5. In welke staat verkeert het product?
Gewoon goede staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Bij de 140mm fans kan ik 4 zwarte schroeven bijleveren en een 3pins naar molex adapter bijleveren (het is een molex splitter dus je verlies geen molex aansluiting).
Bij de 80mm fan zitten vier schroeven en molexadapter bij en heb ik de verpakking nog.
Opmerking: op de Coolermaster Parts site staat over de blauwe LED fan:
In een CM690II Advanced bezhuizing moet je de fan verbinden met een draadje dat verbonden is met de aan en uit knop voor het LED licht. Zie laatste foto om wat voor connector het gaat. De connector is hetzelfde als een male 3 pins fan connector (behalve dan dat er een pin ontbreekt.) Ik heb zelf geen enkel idee of dit een standaard connector is voor een switch, dus ik weet niet in hoeverre je de blauwe LED aan kan zetten als je het niet gebruikt in een CM690 II Advanced behuizing.The On/Off switch from this fan does not need power and can be used with a normal switch!
De fans kunnen verzonden worden in een bubbeltjesenvelop. (Alleen niet als je meerdere fans tegelijk overneemt, heb niet zulke grote bubbelenveloppen in huis. Kan dan wel eventueel in een A4 papieren envelop verzenden, maar dat lijkt me te riskant.) Voor een 140mm fan zijn denk ik vier postzegels nodig.
Laatst bewerkt: