• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Illuminati, complot theorieën

HighSpeed^

Destinasian'
Illuminati_logo.jpg


Ok, wie gelooft hier in? Voor degene die niet weten wat Illuminati is:

This is a giant geopsychopolitical picture and things are happening with the use of subliminal indirect reverse psychological propaganda. It’s made to be confusing by the evilarchy that controls not only the United States but Britain. The documentary illustrates how this Illuminati, this group who calls themselves the enlightened ones, had gained positions of power through control of the banking system. Billions of people on planet earth are living in ignorance. Before your very eyes, politicians are advancing a global plan.

Source: The Illuminati | Watch Free Documentary Online

Volgens sommigen is de staat de Illuminati (een soort geheime groep / beweging) boven de president in Amerika.

Ook zorgt de Illuminati ervoor dat mensen gehersenspoeld worden en zo denken dat alles (hoe het nu loopt) normaal is. Dus 5 dagen in de week werken, weekend vrij en dit je hele leven door totdat je met pensioen gaat.

Wat grappig is, als je illuminati omdraait, en dat intypt in je webbrowser: itanimulli.com ga je naar nsa.goverment.

YouTube - EXPOSED TV SHOW The Big Bang Theory - Illuminati!
 
Het is allemaal weirde shit, maar hoofdzakelijk opgesteld door waarschijnlijk paranoia Amerikanen :p
Want alles wat je op het interpret vind heeft constant een link met Amerika terwijl de Illuminatie oorspronkelijk dus uit Europa komen.
 
Gewoon ff Zeitgeist kijken.. en dan zeitgeist addendum..

Boek van william bradley "Gardens of eden"" lezen en je gelooft niets meer wat de propaganda machine ons wijsmaakt..

Verdiep je er in !!!! Wie wil nou niet weten waar we vandaan komen en waar we heen gaan >_<
 
Luister eens naar Ace Baran, je zou je eens moeten verdiepen. Door je alleen al bij de feiten te leggen is het al ziek genoeg.
Die piramide met het OOG staat voor een Systeem, een instelling die gelijk staat aan eeuwige slavernij.
Je denkt dat je vrij bent maar er is meer slavernij dan ooit tevoren. Lekker werken van 9 tot 5 elke dag. Waarom is iedereen altijd zo blij als het vrijdag is? Omdat het weekend het enigste stukje vrijheid is dat je nog hebt, los van de 3 weken vakantie dagen.
En dan ben je uit eindelijk 80 (als je die leeftijd uberhaupt haald) en dan zeg je tegen jezelf: wat heb ik me hele leven nou precies gedaan??? 85% gewerkt en 15 procent gerelaxed. Kan je dat nou echt vrijheid noemen? Nee.
Die piramide met het OOG staat aan de boven kant even vertaald ''onze handel is gekroont met succes'' welke handel bedoelen ze nou??? Je raad het al ''ONS''. Aan de onderkant van de piramide staat (nederlands vertaald) NEW WORLD ORDER. Dat is waar die gasten die die corupte instelling heeft gemaakt naar streven. Een waterdicht systeem waar je niet onderuit kan. Je hebt in je ID-kaart een traceerbare chip. Je bent verplicht om je ID bij je te hebben dus je bent verplicht om jezelf traceerbaar te maken. Maar het gaat nog verder dan dit. Stel je werd in 1992 gepakt omdat je zonder helm reed op je brommer, dan stond er een agentje met een flits-gun en die meette de snelheid en kreeg je gewoon een boete thuis van een paar gulden (toen in die tijd) en er was niks aan de hand. Als je nu gepakt word zonder helm word je vervolgens door een agressieve off-the-road politie moter meegevoerd naar de rollerbank en staan er vervolgens 25 agenten om je heen die aan het kijken zijn hoe hard je brommer gaat. Zie je het verschil??? Onze vrijheid word langzaam afgepakt, maar die procedure gaat zo langzaam dat niemand het echt in de gaten heeft. Nederland is corrupt gemaakt door Amerika, sterker nog, Amerika heeft de hele wereld corrupt gemaakt. Hoe hebben ze dat gedaan?? Back in the days hadden de illuminati (hetgeen waar het allemaal over gaat) een corrupte instelling verzonnen, genaamd The Federal Reserve. Dat is een HOOFDBANK van de WERELD, heel toevallig ligt dat in Amerika, en die instelling is corrupt als de tievus. Deze corrupte instelling heeft uiteraard corrupte mensen, en gaan op een corrupte wijze te werk. 1 van hun wijze is het sturen van de Economische hitman. De economische hitman word dan door die Federal Reserve gestuurd naar laten we zeggen Cuba. Dan gaat de Ec-hitman naar Cuba naar de baas van dat land, en dat zeg je ec-hitman tegen die baas: Luister, we kunnen jullie zo grote lening geven dat alles weer relaxt gaat, de economie gaat weer beter, betaal ons maar terug waneer de zaakjes op orde zijn. (EN NU KOMT DE GROTE MINDFUCK) Het geld wat Cuba leent, gaat niet echt naar Cuba, nee nee, het geld gaat vanuit Amerika, naar Amerikaanse bedrijven IN CUBA. Dus wat ik jullie probeer te zeggen is, Amerika geeft zichzelf een LENING, maar omdat die lening was aangevraagt vanuit CUBA komt het hele land in de schulden te zitten. Op het moment dat cuba het niet meer kan terug betalen, komt de economische hitman weer en die zegt LUISTER, jullie kunnen het niet meer terug betalen? Weetje wat, inporteer al jullie sigaren voor cheap naar ons (bijvoorbeeld) Maar werk wel mee want anders...
Dus daar heb je al een voorbeeld hoe ze heel CUBA in hun macht hadden genomen. Begeef moment had je in Amerika overal Cubaanse sigaren, niemand wist waarom maar iedereen vond het geweldig. Dit geintje hebben ze WORLD WIDE over de hele wereld zowat met elk land geflikt (ook Nederland ja) We wonen in Nederland, maar gek genoeg dragen we Amerikaanse merken, Amerikaanse schoenen, we houden van Amerikaans eten, zommige Nederlandse woorden zijn Amerikaans (weekend, hamburger, pizza etc) We wonen in Nederland maar we kijken Amerikaanse Series, Amerikaanse Films, Amerikaanse Programmas, we houden van Amerikaanse tekenfilms, waarom alles AMERIKA AMERIKA zelfs de hele wereld spreekt Amerikaans???? Omdat Amerika begonnen is met deze corrupte instelling. Stel Rusland was ermee begonnen dan sprak de hele wereld russisch en dronk iedereen wodka bij wijze van.
Jullie zouden je eens moeten verdiepen in wat voor diepzieke maatschappij je leeft. Die piramide komt overal in terug. In tekenfilms, films, in muziek, in gebouwen, het is HUN symbool, waarom stoppen ze overal die PIRAMIDES met die ogen?? Omdat ze alles bestempelen met hun symbool wat van hun is, en aangezien ze alles ownen, zie je het overal. Er is genoeg bewijs, maar dit zoort info vind je niet in de bibliotheek, of leer je niet op school, of lees je niet in de krant, de waarheid moet je zoeken, en geloof me, ik maak geen grapjes, de illuminati bestaat echt. Tis geen conspiracy theorie want het valt de bewijzen aangezien er teveel bewijs is.
 
Allereest aangenaam BOMBERBAY-7,

Ik zie dat dit jouw eerste post is, dus welkom hier.

Nu kijk ik naar jouw mega grote lap tekst, dat mij doet denken aan literatuur op school, waardoor mijn interesse gehalte daalt met een G-Kracht onder de nul.

Simpelweg, wat leestekens kan absoluut geen kwaad, sterker nog, het is in dit geval een vereiste. ;)

Alinea's, witregels maakt een tekst een stuk overzichtelijker.
 
Klopt, Ik kan me een serie herinneren met die olifant en die muis dacht ik. Dombo ofzo.

Daar gebeurde echt tripie shit man :O Was laatst met een neef over aan het praten liet hij me alles zien enzo, Was gewoon dan die kk olifant opeens helemaal stoned wordt je ziet gekke dingen, toen ik het terug zag kreeg ik gewoon kippenvel...


Kijk op eigen risico please ik kreeg er nare herinneringen van terug!
 
Laatst bewerkt:
Jongens, ik heb Bomberbay (iemand uit mijn clan die dit is begonnen) gevraagd ook hier zijn verhaal te doen. Probeer zijn tekst iig te lezen en ook te begrijpen vanuit zijn kant. En ondanks het zo'n grote lap tekst is, je leest er aardig hard doorheen omdat het veel informatie bevat. ;)

Thanks bomber voor deze post ;)

Persoonlijk geloof ik daar niet in en degene die deze site geregistreerd heeft, heeft de DNS doorverwezen naar nsa.goverment. Dus je wordt gewoonweg doorgestuurd, niets met nsa.goverment te maken dus.

Ja, maar ik ga er vanuit dat je dat niet zomaar mag doen, omdat je dan misschien de verkeerde indruk kan wekken aan de buitenwereld. Dan is degene die de site heeft geregistreerd dus een grapjas, en zou die dan niet worden aangepakt? Want de site waar hij ons naar doorstuurt is wel de nsa goverment.
 
Elke idioot kan dit doen, in dit geval is die site eigendom van GODADDY.COM.

Terwijl GODADDY dus helemaal niets te doen heeft met Goverment sites (goverment site wordt overigens gehost op een dedicated server en niet op een shared hosting zoals itanimulli.com). Alleen al omdat die site de extensie .com heeft, heeft het al niets te maken met de officiele hosting van de Amerikaanse overheid aangezien die het alleenrecht hebben op de .gov extensie.

En leuk dat bericht van Bomber, maar na 1 zin te lezen gehebben ben ik er al mee gestopt. Lappen tekst vraagt expliciet om opmaak.

En wat betreft de post van Ace... ik ben geboren uit mijn moeder en vader, daar kom ik dus vandaan. Waar ik heen ga? Dat zie ik morgen wel (leef per dag).

En dat je moet werken, dat is overal zo.. of we moeten weer terug naar het leven in je nakie.. geen tv, geen auto, geen telefoon..
We moeten werken, omdat we onszelf een hoog bemeten leefstandaard aangemeten hebben.

Daarnaast, vind het brommer verhaal ook erg overdreven. Niet alleen de overheid veranderd met het ingrijpen, ook de andere zijde is anders geworden. Iets wat ik zelf eerder wil toewijzen aan een hoger bemeten leefstandaard. De primaire levensbehoeften bestaan tegenwoordig uit telefoon, televisie (liefst HD), een snelle computer (evt. met waterkoeling) en weet ik wat nog meer.. Zelfs een auto of een fiets wordt tegenwoordig zelfs als primair gezien.

Kortom, wil je kleding dragen, je van alle electronische gemakken voorzien.. auto voor de deur... prima.. werken met die luie gat.
Let wel.. je MAG werken, je bent het niet verplicht he.

Er zal gerust wel een kern van waarheid in zitten in dat hele illuminati verhaal, maar vind de huidige uitleg wel erg zwart-wit en totaal niet transparant.
 
Ik heb me er een beetje in verdiept, ik geloof best dat er zo'n organisatie kan bestaan.
Maar het blijft wel erg vaag en wij als "burger" zullen waarschijnlijk het ook nooit zeker weten.

In ieder geval draait het er uiteindelijk om dat jij zelf een gelukkig leven leidt.
Dat heb je grotendeels zelf in de hand.

Jullie zouden je eens moeten verdiepen in wat voor diepzieke maatschappij je leeft.
Wel in beperkte mate, want als je dat teveel doet wordt je denk ik niet gelukkiger van :p
 
@ Freddy

Dat is dus de grap want het valt wel te bewijzen dat het degelijk wel bestaat.
Kijk deze illuminati elite bestaat uit world wide geheime organisaties. (In Nederland heet deze organisatie De Bilderberg groep, google het als je me niet gelooft) Zij zijn het bankwezen, zij zijn de media, zij zijn het leger.
Hun staan boven al die dingen. Obama lijkt een speciaal mannetje maar boven hem staan ook nog 300 man die hem weer vertellen wat te doen. Het is telkens de andere kant die wij niet zien.

De illuminati word vaak bloot gesteld aan de mainstream maar nobody give's a fuck.
Zijn jullie bekend met de Affaire demmink??????????????
Deze man word door de illuminati beschermd terwijl hij de meest zieke delicten pleegt, kinderen verkacht STERKER NOG->>Er is bewijs dat hij kinderen heeft besteld enz en dat zie je hier in de video hieronder. 1 van de vele mensen die tenminste de tijd neemt op alle feiten op een rijtje te zetten.




En over die 9/11 kan ik je al vertellen dat dat geen conspiracy meer is aangezien er teveel bewijs is dat het een inside j0b was.
Spoel em verder naar 36.24
Hier komt zoveel bewijs in voor dat is niet normaal meer. Hier worden de leipste feiten op tafel gegooit die nog nooit op de mainstream tv zijn weergegeven.

[video=google;-2882571719019748585]http://video.google.com/videoplay?docid=-2882571719019748585#[/video]

Je kan er gewoon niet onderuit, de illuminati bestaat.
 
hmm, ik vind het opzich niet zo erg, zolang wij er niks van merken van die groep.

Sterker nog, wie nemen er eigenlijk allemaal beslissingen waar wij wel wat van merken?? De president, partijleiders, de regering, mensen met geld, maar geen illuminati??

Beetje raar toch? Zo'n speciale eenheid waarvan maar een paar mensen op de wereld ermee te maken zullen krijgen, en dan hebben we het over mensen die echt aandacht aan hunzelf te danken hebben. (verkrachters, moordenaars bla bla)
Verder hebben we nog altijd de wet die geen uitzonderingen maakt voor een bepaalde groep, anders zou het op z'n minst toch al schriftelijk verklaard moeten worden? Anders zou iedereen kunnen zeggen van; he ik ben een member van de illuminati groep, dus voor mij geldt de wet niet.


Obama lijkt een speciaal mannetje maar boven hem staan ook nog 300 man die hem weer vertellen wat te doen.

Dus eigenlijk is hij een president die geen macht heeft (alleen over de burgers), en wordt geleidt door een groep mannetjes die meer macht hebben dan hijzelf? Lijkt mij niet echt logisch. :sarc:

Ik probeer dit niet te ontkrachten o.i.d. maar sommige feiten zijn denk ik te lang rondgegaan op het internet. :sarc:
 
hmm, ik vind het opzich niet zo erg, zolang wij er niks van merken van die groep.

Dit doet me verdriet.. als iedereen zo zou denken dan zal er nooit iets veranderen.. we leven als een stel melkkoeien, die gebukt gaan onder de regels die een handvol mensen op aarde maken.. die oorlogen in scene zetten.. waar duizenden onschuldigen aan onderdoor gaan..

Mensen die zo denken, net als mensen die in de bijbel of koran geloven (boeken geschreven door mensen om andere mensen onder controle en aan het werk te houden) houden ons als mensheid tegen om verder te ontwikkelen.

Maar mensen worden steeds bewuster gelukkig, zeker door internet komen veel dingen aan het licht.. en er zal een tijd komen dat mensen zelf na zullen denken en niet meer in het grootste bedrog genaamd religie zullen geloven.

Ieder mens weet wat goed of fout is, daar heb je geen kerk of priester of heilig boek voor nodig toch ? Let maar eens op als je een keer iets doet waarvan je denkt "damn dat had ik niet moeten doen" dat is je geweten en je geweten is de stem van je ziel, welke puur en goed is !!

Peace >_<
 
Dit doet me verdriet.. als iedereen zo zou denken dan zal er nooit iets veranderen.. we leven als een stel melkkoeien, die gebukt gaan onder de regels die een handvol mensen op aarde maken.. die oorlogen in scene zetten.. waar duizenden onschuldigen aan onderdoor gaan..

Mensen die zo denken, net als mensen die in de bijbel of koran geloven (boeken geschreven door mensen om andere mensen onder controle en aan het werk te houden) houden ons als mensheid tegen om verder te ontwikkelen.

Maar mensen worden steeds bewuster gelukkig, zeker door internet komen veel dingen aan het licht.. en er zal een tijd komen dat mensen zelf na zullen denken en niet meer in het grootste bedrog genaamd religie zullen geloven.

Ieder mens weet wat goed of fout is, daar heb je geen kerk of priester of heilig boek voor nodig toch ? Let maar eens op als je een keer iets doet waarvan je denkt "damn dat had ik niet moeten doen" dat is je geweten en je geweten is de stem van je ziel, welke puur en goed is !!

Peace >_<


Dit is denk ik vooral mede te danken aan de problemen die wel altijd zelf al dragen (waarom we er niets van aantrekken), school, financiële last, sociale problemen/bezigheden, overleven in het leven (ook al is dit zogenaamd allemaal geleidt door groepen/organisaties e.d. we kunnen er gewoon niet onderuit, zie ook wel zwervers, daklozen als je niet doet wat eigenlijk wel nodig is)

Het is wél interessant wat nou eigenlijk de echte 'brein' hiervan is, als dat het geval is. ;) Voor hetzelfde geldt is dit gewoon het een systeem om chaos te voorkomen en orde te kunnen creëren (wat natuurlijk wel de bedoeling is, maar niet altijd erin slaagt, zoals bij Amerika en Irak), dan valt er natuurlijk ook niks meer uit te zoeken. De logica van het systeem.

Alhoewel dit eigenlijk maar op een paar manieren te bereiken is (naar mijn weten):

-Of we moeten met z'n allemaal opeens de drang hebben van 'Nu wil ik eens weten wat er eigenlijk precies gaande is!' pas dan heb je er baat bij, iets in je 1'tje doen heeft geen nut en ze verklaren je nog voor 'gek'.

-Of 1 persoon met veel macht kan zich zodanig verwoorden en duidelijk maken dat er dan iets boven het water moet komen wat betreft de illuminatie. *kuch* Obama biecht alles op *kuch*

Ik denk ook, als zoiets zou bestaan, dat de organisatie het systeem zo hebben gemaakt dat eigenlijk iedereen wel vrijwel denkt dat het normaal is dat je 5 dagen per week naar school gaat, 5 dagen per week werkt etc. etc.
Daar moeten ze natuurlijk wel van bewust zijn, anders zou je chaos creëren door het systeem zelf. Omgekeerde tegenwerking, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan