HighSpeed, ik besloot net even het filmpje in je eerste post te kijken. Om kort door de bocht te zijn, ik heb mensen op acid gehoord die minder vreemde theorieën hadden.
Dat een frame wat langer is dan een ander heeft gewoon met de keuze van grafische ontwerper te maken, en niet met een occulte groep die aan de touwtjes trekt. Ockham's scheermes heet dat: De meeste simpele verklaring is vaak de meest logische.
Ik hoop echt dat we hier over 30 jaar lachend op terug kunnen kijken of, mocht het misschien dan toch waar blijken te zijn, er dan iets tegen gedaan worden. Tot die tijd houd ik het op de meeste simpele verklaring voor mij, namelijk dat er helemaal geen Illuminati bestaan.
Ook vraag ik vriendelijk degenen die dit beeld wel aanhangen zich niet te gedragen als een stel religieuze fanatisten, want dat is wat ik wel zie, met stellingen als "Je kan er gewoon niet onderuit, de illuminati bestaat." doe je niet onder voor hardcore christenen.
Sta een beetje open voor andere mogelijkheden. Ik kijk de filmpjes, ik luister naar jullie verhalen, alleen vind ik voor mijzelf geen bewijs in de gegeven data. Jullie daarentegen zien het als rotsvaste feiten die onveranderlijk zijn.
Ik vind het vreemd dat er van mij verwacht word dat ik open moet staan voor jullie ideeën, als jullie dat ook niet zijn voor het feit dat ze er niet zijn.
Nu is het tijd om te gaan slapen, en verwacht mij voorlopig niet terug in deze thread, omdat ik dit soort discussies al vaak genoeg met m'n huisgenoten heb, en daar komt toch alleen maar hetzelfde uit, namelijk dat we allebei gefrustreerd weglopen zonder dat een van ons er beter van geworden is
.