• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave

Heren nubs! Een vraagje.

Een paar Belgische vrienden van mij gaan ook naar The-Party. Kan ik hun reserveringsnummers hier ook droppen zodat die aan de hoek van onze groep zitten zegmaar? Dan wisselen Brinkdinges en ik van plaats (of niet, wat jij wil) en dan komen daarnaast en tegenover wat Belgen te zitten.

Dan zullen ze wel zelf moeten reserveren op die plek.
Dus dan heeft het hier droppen van hun nummer niet zoveel nut.

Aan de andere kant weet ik niet of we weer een hele rij gaan vullen.

Het beste lijkt het mij dat de Belgen hun plaatsje kiezen tegenover de rij waar wij waarschijnlijk gaan zitten.
Dan kunnen wij me onze plaatsindeling daar wel rekening mee houden.
 
Ik ga niet betalen, maar zeker wel komen. Werken voor de sponsor FTW! :098:

Ik ken niemand heel erg goed, maar mensen naast wie ik graag zou zitten:
Plasma, brink, kenneh, demo, daantjeh

Tot dan! :D
 
en zo als beloofd de purchase nummer van mij en me vrienden

Your Purchase No.: 964

en

Your Purchase No.: 949

en de bovenste is voor 2 plekken :D

en dan graag odin-basje-pLaSmA 2X en me 2 vrienden naast elkaar of komt daar nog een apart topic voor??

grtzzz pLaSmA
 
en zo als beloofd de purchase nummer van mij en me vrienden

Your Purchase No.: 964

en

Your Purchase No.: 949

en de bovenste is voor 2 plekken :D

en dan graag odin-basje-pLaSmA 2X en me 2 vrienden naast elkaar of komt daar nog een apart topic voor??

grtzzz pLaSmA

Daar komt nog een topic voor.
Hebben we dan 2x basje in de lijst? Er is namelijk ook een basje met 297 als purchase nummer.


En die van mijn broer: Fei-Long 179
Hey leuk dat die ook weer mee gaat :112:
 
Zo, dit zijn de reserveringsnummers van de Belgen:

492, Geno
491, Bram G
480, Jan R
480 (nogmaals 480 ja), Lander R
478 Michael H
... mogelijk komt er nog een iemand bij, dat weet ik uiterlijk morgen. Ik neem aan dat Stefan van Duh-events wel wat plaatsen wil reserveren voor de zekerheid.

Mijn reserveringsnummer is 329, zet mij maar naast Brinkdinges aan de hoek van de hele highflow clan, ben niet echt een clanmember dus aan de hoek is prima. De Belgen mogen hierbij in de buurt komen. Liefst 4 naast mij en dan 4 tegenover mij.

Kenneh (329) - Brinkdinges - stn - Iris - K.3nny - Blackwhizz

(Als Brinkdinges met mij wil wisselen omdat hij echt niet naast Stino wil zitten regelen we dat op TP zelf wel, hahahaha)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan