Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fujitsu's promise of a 10 petaflop supercomputer is to be fulfilled by the year 2012. Meanwhile, it has assembled 68,544 CPUs of 8 cores each for a total of 548,352 cores. these work with 45 nm CMOS process technology. That is almost twice as many as any other system in the list. While the Chinese supercomputer worked on the Xeon platform, Fujitsu uses 'Venus' SPARC64 VIIIfx CPUs. While Xeons are manufactured in different countries all over the world, SPARC CPUs has been developed by HAL Computer Systems. Fujitsu owns almost 44 percent stake in this microprocessor developer company. Reports say that even these microprocessors have been fabricated by Fujitsu. The wonder comp has got 672 racks to hold the CPUs. Each cabinet contains 96 compute nodes of single processor of 16 GB of memory and 610 nodes. This supreme system also reports the highest total power consumption of 9.89 MW.
Zou zelf voor dit gaan
-Mountain Mods case
-EVGA SR-3 LGA2011
-2x Octa-core LGA2011
-4x EVGA GTX580 3GB
-HUGE LOAD of memory
-te veel SSD's
-Een vat van zo'n 300liter vloeibare stikstof
3 Gb versies zijn zeer zeer welkom ja!
Als ik de huidige informatie een jaar geleden had gehad, had ik ook nooit 1,5 Gb versies aangeschaft.
Maar dat is achteraf.
Zal nog een tijdje duren. De foto is slechts een prototype, en het is zelfs nog niet eens duidelijk welke CPU's hiervoor nodig zijn.
Zullen waarschijnlijk weer een dual QPI link nodig hebben dus dat worden Xeons die pas later worden gelanceerd dan de eerste LGA 2011 exemplaren.
Had hem idd al gezien, ik vraag me af hoeveel zoiets nou gekost heeft. Alleen zo'n tv lift is al €1500,- :O
Hij heeft NOG langere sata kabels dan ik gebruikt
3 Gb versies zijn zeer zeer welkom ja!
Als ik de huidige informatie een jaar geleden had gehad, had ik ook nooit 1,5 Gb versies aangeschaft.
Maar dat is achteraf.
Inderdaad, liever nog de volgende generatie videokaart... en dan de hele zwik inbouwen in een caselab met heeeeel veel radiatoren erin met fans die je lekker low rpm zet... denk dat als je echt losgaat je exc randapperatuur zo op de 10k komt (uiteraard wel zilveren koelblokken bijvoorbeeld).