Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zoek dat meestal uit door de geheele code in google in te voeren en de eventueele resultaten van andere mensen bekijken (alleen met GEHEEL dezelfde code 1 ander nummer telt uiteraard al niet meer)
Spijtig genoeg heb ik al sins een halve maand een 920 D0.
Maar ik zou wel geïnteresseerd zijn in harde schijven
Namelijk de WD Caviar Green 1 TB, 32 MB Cache, SATA 3 Gb/s Model: WD10EADS.
Ik zou er zo een 4 willen en als de prijs goed meevalt eventueel wel 6.
The Gainward card has only 2 power phases for the gpu and that's the reason being why the cards usually overclock worse than the ones using the Ati reference pcb design.
Ik wilde van die tracens ventus fans kopen voor op mn cpukoeler dus worden er sowieso 2 maar als er nog meer een paar willen, en ze dan dus goedkoper worden dan doe ik er misschien nog wel meer.
Dus wie?:043:
Edit:Wacht ff was het niet alleen hardware? of vallen fans daar onder?
En misschien is dat ook marketingspraat
Achja, ik geloof toch liever 3th party als Xtremesystems dan iemand die vanalles zegt om zijn producten aan de man te brengen
En je had nog niet door dat HWI gesponsord wordt door MSI? :033:
Heb zelf ook MSI hoor, daar niet van, Notebook en Moederbord.
Maar iets wat een fabrikant beweert als 'HET IS HET BESTE VAN HET BESTE MET DIT EN DAT' geloof ik nou niet bepaald.
Vertrouw persoonlijk meer op sites met goede reviews en forums als XS, OC3D etc.