JaccoW
gat in hand
Ik wil om alvast te oefenen met waterkoelen voor mijn Ncase M1 project voor later dit jaar of begin volgend jaar mijn huidige pc gaan waterkoelen. Aangezien het een oude Intel socket 775 pc is, moet er vast wel het een en ander te krijgen zijn.
Huidge hardware:
Kast: Zalman Z-Machine GT-1000
Mobo: DFI Lanparty DK P45-T2RS PLUS
CPU: Intel C2Q Q9550
Ram: Corsair Dominator 4GB PC2-8500
GPU: MSI 460GTX 1GB OC 'Cyclone'
(Voor foto's zie mijn sig)
Wat heb ik nodig?
- CPU/Mobo block
- 240/360 rad
- Pomp
- Reservoir
- Fittingen
Optioneel:
- EK-MOSFET DFI DK x2
- EK-NB/SB 5 x2
Ik neem aan dat slangen en vloeistof beter nieuw gekocht kunnen worden en een block voor mijn GPU heb ik waarschijnlijk al gevonden.
De rad wil ik met een beugel achterop mijn kast monteren en de slangen lopen dan via een PCI-slot naar buiten.
Reservoir mag een tube of bay-res zijn, ik heb redelijk wat ruimte in mijn kast.
Voor de pomp heb ik het liefst een PWM-versie omdat ik stilte wel belangrijk vind, maar ook hier; laat maar zien wat jullie hebben.
Prijs:
Voor een nieuwe set van de onderdelen die ik het liefst zou willen ben ik als snel €200-300 kwijt. Het liefst zit ik daar een flink stuk onder.
Huidge hardware:
Kast: Zalman Z-Machine GT-1000
Mobo: DFI Lanparty DK P45-T2RS PLUS
CPU: Intel C2Q Q9550
Ram: Corsair Dominator 4GB PC2-8500
GPU: MSI 460GTX 1GB OC 'Cyclone'
(Voor foto's zie mijn sig)
Wat heb ik nodig?
- CPU/Mobo block
- 240/360 rad
- Pomp
- Reservoir
- Fittingen
Optioneel:
- EK-MOSFET DFI DK x2
- EK-NB/SB 5 x2
Ik neem aan dat slangen en vloeistof beter nieuw gekocht kunnen worden en een block voor mijn GPU heb ik waarschijnlijk al gevonden.
De rad wil ik met een beugel achterop mijn kast monteren en de slangen lopen dan via een PCI-slot naar buiten.
Reservoir mag een tube of bay-res zijn, ik heb redelijk wat ruimte in mijn kast.
Voor de pomp heb ik het liefst een PWM-versie omdat ik stilte wel belangrijk vind, maar ook hier; laat maar zien wat jullie hebben.
Prijs:
Voor een nieuwe set van de onderdelen die ik het liefst zou willen ben ik als snel €200-300 kwijt. Het liefst zit ik daar een flink stuk onder.
Laatst bewerkt: