Forseti Lucht exploitant 8 februari 2012 #1 Dag mensen, Speel met het idee om er nog een 5870 bij te prikken dus bij deze een oproep. Bij voorkeur icm een EK-FC5870 - Acetal+Nickel -EN! Alvast bedankt.
Dag mensen, Speel met het idee om er nog een 5870 bij te prikken dus bij deze een oproep. Bij voorkeur icm een EK-FC5870 - Acetal+Nickel -EN! Alvast bedankt.
Zwelgje Spy Member 8 februari 2012 #2 ik kreeg deze aangeboden. Mischien dat ie hem nog heeft. Legendary1985 zei: heb het volgende gpu icm waterblock. Sapphire 5870 Vapor x OC versie Sapphire Technology Web Site gpu block EK-FC5870 V2 - Plexi Pm me maar als je interesse in hebt Klik om te vergroten...
ik kreeg deze aangeboden. Mischien dat ie hem nog heeft. Legendary1985 zei: heb het volgende gpu icm waterblock. Sapphire 5870 Vapor x OC versie Sapphire Technology Web Site gpu block EK-FC5870 V2 - Plexi Pm me maar als je interesse in hebt Klik om te vergroten...
Forseti Lucht exploitant 26 maart 2012 #4 Reeds voorzien sorry van het niet melden. Mag dus een slotje op.