arwin74 Active member 29 april 2014 #1 iedereen kent ze wel en heeft ze vast ook regelmatig in ze nieuwe case gekregen een dummie I/O plate zoals denk bijna iedereen gooi ik ze altijd weg. Maar heb er nu dus 1 nodig Heeft iemand er soms nog 1 liggen ? Arwin
iedereen kent ze wel en heeft ze vast ook regelmatig in ze nieuwe case gekregen een dummie I/O plate zoals denk bijna iedereen gooi ik ze altijd weg. Maar heb er nu dus 1 nodig Heeft iemand er soms nog 1 liggen ? Arwin
ProAce Master Elektronicus 9 mei 2014 #2 Heb nog wel een i/o plate van een oud moederbord die ik je wel wil toezenden.
arwin74 Active member 11 mei 2014 #3 Aan het mailen met CM die hebben blancs tegen wordig bij hun haf stacker 935 dus ff duimen dat dat gaat lukken Arwin
Aan het mailen met CM die hebben blancs tegen wordig bij hun haf stacker 935 dus ff duimen dat dat gaat lukken Arwin
arwin74 Active member 12 mei 2014 #4 ProAce zei: Heb nog wel een i/o plate van een oud moederbord die ik je wel wil toezenden. Klik om te vergroten... stuur je vannavond wel ff een PM (kunnen er ook 2 ledstrips bij namelijk ) Arwin
ProAce zei: Heb nog wel een i/o plate van een oud moederbord die ik je wel wil toezenden. Klik om te vergroten... stuur je vannavond wel ff een PM (kunnen er ook 2 ledstrips bij namelijk ) Arwin