k.3nny Oldscool. 2 september 2010 #1 Iemand iets? Kheb ongv 250 te besteden. (kan over gepraat worden) Staat + leeftijd boeit me niet, als het maar werkt!
Iemand iets? Kheb ongv 250 te besteden. (kan over gepraat worden) Staat + leeftijd boeit me niet, als het maar werkt!
Sanders Kapitein 2 september 2010 #2 Ik neem aan dat je een platte bedoelt? LCD of plasma? Heb niks staan helaas, maar voor het wat duidelijker te maken
Ik neem aan dat je een platte bedoelt? LCD of plasma? Heb niks staan helaas, maar voor het wat duidelijker te maken
Killerbee Active member 3 september 2010 #7 Denk dat het ook alleen maar ophalen is. Een 32 inch tv die mensen verkopen is vaak zonder doos en dan is het te riskant om het te versturen.
Denk dat het ook alleen maar ophalen is. Een 32 inch tv die mensen verkopen is vaak zonder doos en dan is het te riskant om het te versturen.
k.3nny Oldscool. 3 september 2010 #8 Dit idee zet ik ff op een laag pitje, als iemand iets weet, laat het maar horen, maar nu ik me civic spullen heb gekocht is het budget flink gedaald
Dit idee zet ik ff op een laag pitje, als iemand iets weet, laat het maar horen, maar nu ik me civic spullen heb gekocht is het budget flink gedaald