• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[GESLOTEN] CYGLEDS Ledstrippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cygnitr0n

New member
cropped-1080p-banner2-copy.jpg

-----> Cygleds | The Ultimate Light for your needs <-----​

Deze dienst bied ik NU aan:
Handgemaakte Custom Ledstrips in verschillende vette kleuren! Helemaal kant-en-klaar in 2 verschillende formaten!
Je kan kiezen uit deze varianten: "Cygleds Standard Light" 12 LEDs en lekker compact!
Of je gaat voor de "Cygleds Ultimate Light" met 24 LEDs!

*NIEUW*
CYGLEDS Stand Alone, 1LED in gewenst formaat op aanvraag, 3mm of 5mm deze kosten €5 euro stuk (incl Molex)

*AANBIEDING*
2x CYGLEDS Standard Light (Rood/Oranje) voor maar €30,-
2x CYGLEDS Standard Light (Blauw/Groen/Helder Wit/UV¹) voor maar €35,-
2x CYGLEDS Standard Light Specials! voor maar €40,-

Rainbow-Puke-D-random-21329583-500-382-150x150.jpg

Dit krijg je bij je vette ledstrip:
  • CYGLEDS Standard Light, CYGLEDS Stand Alone en/of CYGLEDS Ultimate Light,
  • Voedingskabel (30cm) met zwarte Male Molex-Connector (Optie 3PIN Female**) van ACRyan,,
  • Dubbelzijdig zwarte 3M tape om je vette strip te kunnen monteren


CYGLEDS worden met zorg gemaakt en met zorg bezorgd in de beste verpakking!
De CYGLEDS Standard Light is 15,2cm lang en de CYGLEDS Ultimate Light is 30,5cm lang.
Je hebt 6 maanden garantie, vanaf de aankoopdatum! Reparaties zijn gratis*! Dat is pas service.

(*)Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
(**)Voor de 3PIN Female reken ik een meerprijs van €1,50 per strip



Uit welke kleuren kan ik kiezen?
Rood, Oranje, Helder wit, Groen, Blauw, Hot Pink!, UV¹, Dragon Fire, Toxic Green en Golden White.

Cygsledjes.PNG

Fantastische prijzen!:
1x CYGLEDS Ultimate Light Rood/Oranje : €25,00 (24LED)
1x CYGLEDS Standard Light Rood/Oranje : €15,00 (12LED)

1x CYGLEDS Ultimate Light Blauw/Groen/Helder Wit/UV¹ : €30,00 (24LED)
1x CYGLEDS Standard Light Blauw/Groen/Helder Wit/UV¹ : €20,00 (12LED)

Pick-A-Color!:
1x CYGLEDS Ultimate Light Pick-A-Color : van €35,00 (24LED) voor €30,00 (12LED)
Je kunt zelf vette kleuren uitkiezen, ik controleer het voor je of het mogelijk is.

Specials!:
Warm Wit, Hot Pink! Dragon Fire & Toxic Green.

Specials2.png

1x CYGLEDS Ultimate Light Golden White : €35,00 (24LED)
1x CYGLEDS Standard Light Golden White : €25,00 (12LED)

1x CYGLEDS Ultimate Light Hot Pink! : €35,00 (24LED)
1x CYGLEDS Standard Light Hot Pink! : €25,00 (12LED)

1x CYGLEDS Ultimate Light Dragon Fire : €30,00 (24LED)
1x CYGLEDS Standard Light Dragon Fire : €20,00 (12LED)

1x CYGLEDS Ultimate Light Toxic Green : €30,00 (24LED)
1x CYGLEDS Standard Light Toxic Green : €20,00 (12LED)


De genoemde prijzen zijn exclusief €3,25 verzendkosten binnen Nederland, ze worden via de reguliere post verstuurd. Je bestelling wordt netjes in een kartonnen enveloppe, met bubbelwrap thuis bezorgd.
Mocht je toch de bestelling willen via de Postpakkettendienst dan kan dit natuurlijk ook, de kosten zijn dan €6,75 Voor kosten naar het buitenland klik hier.
CYGLEDS Standard Light is 15,2cm lang met 12 LEDs en de CYGLEDS Ultimate Light is 30,5cm lang met 24 LEDs
(¹) UV LED's worden na verloop van tijd minder vel, hierop zit geen garantie of vergoeding



Kan ik ook een custom LED strip krijgen?
Ja, natuurlijk kan ik wat extra's voor je doen!

1x Verlengen van stroomkabel op gewenst formaat €1,00 per Strip
1x Extra Molex Verlengstuk Zwart van ACRyan voor maar €2,00 per Strip


Wanneer ontvang ik deze geweldige LED Strip?
De pakketten worden elke dinsdag en donderdag op de post gedaan.
(Afhankelijk van de drukte, hoeveelheid, TNT bezorging en voorraad kan het langer duren)

Hoe kan ik deze mooie LED strip bestellen?
Natuurlijk kan je meteen je CYGLEDS bestellen! PB

Doe je ook aan sponsoring?
Ik weet dat er vele mooie PC's bestaan waar deze vette CYGLEDSstrips goed bij passen, ik kan helaas nog niet aan deze wens voldoen.


Factuur benamingen:
SL (Standard Light)
SL SPEC (Standard Special)
UL (Ultimate Light)
UL PAC (Ultimate Pick-A-Color)
UL SPEC (Ultimate Special)


Volg ons ook op Social Media:
Twitter: @CygledCrew

Hier een paar vette Voorbeelden:

Toxic Green + UV
Cygleds1.png


Cygleds2.png


Cygleds4.png


Toxic Green + UV en Rood
Cygleds3.png


Blauw en Toxic Green + UV
Cygleds5.png



Opmerkingen:
De CYGLEDS Standard Dual Light is nog niet leverbaar. Ben bezig met een eigen ontwerp printplaat. Hierover snel meer informatie.

18-04-2012:
Wachten op voorraad

19-04-2012:
Ontwerp Printplaat gemaakt en verstuurd.

20-04-2012:
Voorraad gearriveerd

23-04-2012:
Specials! Besteld + Extra voorraad

23-04-2012:
Printplaten zijn binnen.

26-04-2012:
Voorraad binnen, verpakkingsmaterialen binnen.

2-12-2012:
De dual lights, carbon en sleeven is niet meer beschikbaar.

*START VERKOOP*
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat ik een beetje jammer vind is de prijs.. ):
Ik weet niet of dat ook zo was met die van wwwicked maar ik vind het persoonlijk een beetje aan de hoge kant.
Maar aangezien ik ledstrips zoek, heb je mischien al een andere klant!
 
Hallo Diehard,

De prijs wordt bepaald door de grondstoffen die ik moet inkopen. Hier is alles bij meegerekend. De onderdelen van de Cygled zelf, de ledstrip, transportkosten en verpakkingsmateriaal e.d.

De Cygleds Ultimate Light zijn €2,50 duurder dan die van "Wwwicked" en dit ligt aan de keuze van materialen.

Ik hoop dat ik zo je vraag naar voldoening heb kunnen beantwoorden.

:icon_keel:
 
Ik ga er vanuit dat hij dat kan. En als hij daar vragen over heeft, weet hij mij altijd te vinden ;). Ga er maar vanuit dat CygLed strippen beter zijn dan ;).

nou nou wwwicked, niet zo bescheiden blijven:p ik geniet nog altijd van je verblindende vakmanschap:p maar ziet er goed uit Cyg! andere printplaat of nie?? zo kijkende naar de weerstandjes
 
Het enige wat ik een beetje jammer vind is de prijs.. ):
Ik weet niet of dat ook zo was met die van wwwicked maar ik vind het persoonlijk een beetje aan de hoge kant.
Ik zal hier ook nog even een reactie opgeven, aangezien ik die vraag ook meerdere keren heb mogen krijgen.

De prijs lijkt hoog in vergelijking met ccfl of met smd ledstrips. Vergeet niet dat dit handwerk is en niet machinaal gemaakt in China of Verwegistan. Daarbij is de lichtopbrengst ook totaal niet vergelijkbaar, er zullen natuurlijk altijd smd strips zijn met een hogere lichtopbrengst, maar vaak zitten hier ook meerdere leds op gemonteerd.

CCFL oftewel neonbuizen gaan vaak defect, in sommige gevallen neemt het zelfs de voeding mee in het graf (zelf helaas mogen ervaren). Daarnaast is de lichtopbrengst van CCFL niet echt je van het, waardoor je in mijn ogen de prijzen ook niet kunt vergelijken.

In mijn ogen zijn de CygLed strips hun geld meer dan waard. Net zoals de prijzen die ik hanteerde, die nagenoeg gelijk liggen. En gezien de toch aardige afzet van mijn strips, zijn meerdere mensen het met mij eens ;).

Dus, niet twijfelen of struikelen over de prijzen maar bestellen, aansluiten en een harde plasser krijgen. Dat is mijn advies ;).
 
Zou je ook nog de lengtes van de strips willen vermelden?
Want dit is wel belangrijk voor mijn mod :D

Kevin
 
Hallo Kevin,

Ja, zal het wat duidelijker opschrijven hierboven. Bij dezen:

CYGLEDS Standard (Dual) Light is 15,2cm lang en de CYGLEDS Ultimate Light is 30,5cm lang.
 
Hmmm dit kan interessant zijn.

Ik heb twee vraagjes.

Kun je ledstrips maken van Wit + UV en toxic green + UV? En zoja, zou je een voorbeeld kunnen maken? Ben namelijk heel erg benieuwd naar de verspreiding van het licht, de UV sterkte en of het UV niet heel overheersend is. (PS. Het gaat mij dan om de 18 leds'strips ;) )

PPS. (¹) UV LED's worden na verloop van tijd minder vel, hierop zit geen garantie of vergoeding
Fel*
 
De Printplaten zijn binnen, aanschouw!

De CYGLEDS Standard Dual Light!

538740_441409115885447_100000490862001_88181479_51170955_n.jpg

Met dank aan: mijnprintplaat.nl

Hmmm dit kan interessant zijn.

Ik heb twee vraagjes.

Kun je ledstrips maken van Wit + UV en toxic green + UV? En zoja, zou je een voorbeeld kunnen maken? Ben namelijk heel erg benieuwd naar de verspreiding van het licht, de UV sterkte en of het UV niet heel overheersend is. (PS. Het gaat mij dan om de 18 leds'strips ;) )

PPS. (¹) UV LED's worden na verloop van tijd minder vel, hierop zit geen garantie of vergoeding
Fel*

Hallo Mystique!

Ik zal een voorbeeld en een foto maken van de "Wit" + "UV" en de "Toxic Green" + "UV". Echter moet de voorraad Specials! nog binnenkomen.
Zoals je hierboven kan zien zijn dat de Printplaten van de CYGLEDS Standard Dual Light (18LEDs). Hoop dat je het wat vind.

PPS. De UV LEDs (Het zichtbare gedeelte) worden inderdaad met verloop van tijd minder.
 
loop er nog steeds beetje over te twijfelen om led strips te plaatsen achter me mb in me ftw470 build. kan ze via de aquaaro wel mooi schakelen (tot 1 A)

Arwin
 
mooie printplaatjes, een vraagje, kan het zijn dat je een ander soort layout dan wwwicked hebt (daar was het per 'serie' van 3)?
 
Dank je wel! De layout van de Cygleds zijn ook per 3. Alleen Zijn er nu 2 banen van 9 LEDs (2x 9LEDs = 18 LEDs).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan