Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jah ben over het algemeen wel tevreden over de radio doet nu ook al bij mij vele jaren dienst maar begint nu soms wel na te laten bij afspelen van cd's en mis een usbfunctie wel nu
Greetz B0B0
Ow ja vergeten foto van te maken. Ligt nog een versterker onder de bestuurders stoel voor de speakers in me deuren Moet nog 2 speakers kopen die in de zijkant gaan bij de achterbank.
Sweet ik heb jammer genoeg nooit geen foto's gemaakt van mijn golf 4 destijds
Daar had ik een Pioneer spulletje in liggen.
2 keer 700 watt woofertjes
4 * hoedenplank speakers achter in in de dubbele bodem met neon en in de zij panelen naast de achterbank
en dan de normale speakers vervangen met degelijk pioneer speakertjes
Versterkers
2 keer
1 * D-klasse voor de woofers
1 Keer werd er dus gevraagd of hij zachter mocht want haar neusharen gingen kriebelen door een dame en een ander had net haar haar gedaan of hij zachter mocht achterin
die stick in t usb kastje is wel ideaal hoor,
ik had ooit een auto radio waar er een usb op de front zat
deze is natuurlijk door aanstoten binnen de kortste keren kapot gegaan :S
Dat was ook de reden van de aanschaf van deze headunit . De oude was defect, USB aansluiting finaal afgebroken na lichte aanvaring met circa 80 kilo flesh .
Ff omhoog gooien
Heb een aftermarket radio gekocht namelijk de Zendai v41 nu heb ik hier een hele hoop RCA aansluitingen op welke moet ik nu juist gebruiken voor men sub?;
RL out
RR out
FL out
FR out
2-zone R out
2-zone L out
Aux L in
Aux R in
Camera in
Aux video in
Video out
normaal is uitgang sub sub out of LFE of dergelijke die zit er dus niet tussen
zou gelijk wwwicked zegt als je een gewone amp bridged heb RR en RL gebruiken en op je amp als deze het heeft je LPF aanzetten op de juiste frequentie (low pass filter: zodat enkel de lage frequenties versterkt worden), als je een mono-amp hebt dan moet je kiezen LR of RR en ook weer met LPF werken, als je geen LPF op je amp hebt kan je best ook zoals Wwwicked aangeeft een filter ertussen steken.