• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Geluidsinstallatie in je auto?

oud topic omhoog schoppen :)
heb het in de loop der tijd beter aangepakt hehe

Foto-BFFXCUJQ.jpg


Foto-ZFQKG6GK.jpg


Foto-BHR48UV7.jpg


Foto-RLCLO3PI.jpg


professioneel doof worden kan bij mij,
zet het alleen bijna nooit meer aan hehe
 
mooie radio BOBO :D

ik heb dezelfde gehad en nu heeft basje die radio;)

mooie cleane look en perfect geluid!!

zal van de week ook mijn spullen is op de gevoelige chip vast leggen :D
 
mooie radio BOBO :D

ik heb dezelfde gehad en nu heeft basje die radio;)

mooie cleane look en perfect geluid!!

zal van de week ook mijn spullen is op de gevoelige chip vast leggen :D

jah ben over het algemeen wel tevreden over de radio doet nu ook al bij mij vele jaren dienst maar begint nu soms wel na te laten bij afspelen van cd's en mis een usbfunctie wel nu :)
Greetz B0B0
 
Ow ja vergeten foto van te maken. Ligt nog een versterker onder de bestuurders stoel voor de speakers in me deuren :D Moet nog 2 speakers kopen die in de zijkant gaan bij de achterbank.

Nog meer herrie !! :D :p
 
Nog fototje van de versterkers

main.php


+ en - kabel is 70mm2 dikte
de rest die je ziet 50mm2

2x GZNC 12" sub
6x GZNC 165 mid
2x GZNC 1650xtweeters
2x GZNA 4350X2
1x GZPA 1.3000
1x Carpc Zotec type geen idee meer 64ssd corsair
1x Bullit DVB-T
1x GZ ACCU
1x DSP Panasonic

alles gedempt tegen het rammelen
main.php

zekering box gemaakt
main.php


alle verbouw fotos staat op mn website die in t onderschrift staan
 
Sweet ik heb jammer genoeg nooit geen foto's gemaakt van mijn golf 4 destijds
Daar had ik een Pioneer spulletje in liggen.
2 keer 700 watt woofertjes
ts_w255c_detailpage.jpg


4 * hoedenplank speakers achter in in de dubbele bodem met neon en in de zij panelen naast de achterbank
ts-a6968_detailpage.jpg


en dan de normale speakers vervangen met degelijk pioneer speakertjes

Versterkers

2 keer
gm-x944_detailpage.jpg


1 * D-klasse voor de woofers

gmd510m_detailpage.jpg


1 Keer werd er dus gevraagd of hij zachter mocht want haar neusharen gingen kriebelen door een dame en een ander had net haar haar gedaan of hij zachter mocht achterin
 
Bij deze dan mijn "installatie":

01.jpg

Renkforce CD-tuner CD-7516 van Conrad :p.

02.jpg

Kan natuurlijk ook CD in en SD/MMC, maar gebruik dat nooit.

03.jpg

Imation 4gb USB stick.

04.jpg

Stick ligt in het dashboard kastje, dus ook geen uitstekende USB-stick in de radio.

05.jpg

Speakers achter het gaasje, geen idee qua specificaties. Ooit eens bij de Hornbach aangeschaft in Nieuwegein. Komt in ieder geval geluid uit.

06.jpg

Kapje er even af gehaald voor de foto.

07.jpg

Ovalen achterspeakers, 3-weg Kenwood KFC-6960ie. In de hoedenplank.

08.jpg

Niet zo heel erg netjes afgewerkt, maar boeit me niet zo.

09.jpg

Molex connectors FTW. Lekker makkelijk als er grote spullen meegenomen moeten worden, dan kan de hoedenplank thuis blijven.

Inderdaad, geen versterker(s). Niet nodig ook (kan Maomanna wel beamen denk ik :p).
 
Ff omhoog gooien :D
Heb een aftermarket radio gekocht namelijk de Zendai v41 nu heb ik hier een hele hoop RCA aansluitingen op welke moet ik nu juist gebruiken voor men sub?;


RL out
RR out
FL out
FR out
2-zone R out
2-zone L out
Aux L in
Aux R in
Camera in
Aux video in
Video out
 
Is de sub aangesloten op een (ingebouwde) versterker? Zo ja, is dit een mono versterker of een stereo versterker die gebrugd is?

Zo niet, dan heb je in ieder geval een filter nodig om de lage tonen uit die RL en/of RR te trekken.
 
normaal is uitgang sub sub out of LFE of dergelijke die zit er dus niet tussen
zou gelijk wwwicked zegt als je een gewone amp bridged heb RR en RL gebruiken en op je amp als deze het heeft je LPF aanzetten op de juiste frequentie (low pass filter: zodat enkel de lage frequenties versterkt worden), als je een mono-amp hebt dan moet je kiezen LR of RR en ook weer met LPF werken, als je geen LPF op je amp hebt kan je best ook zoals Wwwicked aangeeft een filter ertussen steken.

Greetz B0B0
 
Overigens, kan er in jouw auto wel aftermarket (zelf) geplaatst worden? Zit toch een CANBUS systeem in?

Wat heb je precies erin zitten Homie? Qua versterker en sub? Ook nog achterspeakers voor hoge en midden tonen?
 
Overigens, kan er in jouw auto wel aftermarket (zelf) geplaatst worden? Zit toch een CANBUS systeem in?

Wat heb je precies erin zitten Homie? Qua versterker en sub? Ook nog achterspeakers voor hoge en midden tonen?

zover ik kon lezen in mijn snelle googlepoging tot een handleiding (niet gevonden trouwens) kan je deze radio koppelen aan je canbus ;)

Greetz B0B0
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan