Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25

Onderwerp: Wouter zijn Car Project: Peugeot 206 GTI

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15

Wouter zijn Car Project: Peugeot 206 GTI

Yo,

Alweer een tijdje geleden deze auto gekocht. Helaas een dikke miskoop maar ja wil hem niet weg doen. In love with my car

Pics: (gemaakt met mobiel)

Wat moet er gedaan worden:

1• Motorblok + versnellings bak aanpakken. Lopen niet goed. Komt nieuwe kop op omdat kleppen ratelen en komt nieuwe versnellings bak in.
    2• Verlagen. Zitten nu de verkeerde veren onder. Je hebt 2 verschillende voor veren voor mijn auto. Per ongelijk de verkeerde gekocht
    3• Alle 4 de velgen mooi maken. Vorige eigenaar was er niet zo zuinig op. Veel stoeprand schade
    4• Auto van voor tot achter helemaal opnieuw spuiten. Aardig wat steenslag op de motorkap. Kut asfalt
    5• Sport uitlaat onder hangen. Moet wel mooi geluid uit komen
    6• Nieuwe kering plaatsen die op de krukas zit. Hij lekt de versnellingsbak in

Aan komende woensdag moet die voor APK (woensdag 15 sep)

Ik heb op dit moment 1000 euries klaar liggen. Ik hoop daar aardig ver mee te komen. Eerst blok + bak fixen en daarna sparen voor de rest

Wat is er tot nu toe gedaan:

1• Grote beurt
    2• Distributie riem + waterpomp
    3• 2 nieuwe originele lambda sondes. (430 euries )
    4• Remklaw rechts achter.

Gr,

Wouter.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    mooi.

kwa verlaging ik zou hem 5-6 cm laten zaken , bij die auto staat dat zeer zeker goed.

suc6 ermee

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    mooi hoor , word hij dan ook meteen een andere kleur??
    ga je het zelf doen??

en als je kleppen loszitten dan kan je ze toch wel beter af laten stellen?? (of is de klepzitting versleten??)
    hoe weet je dat het je kleppen zijn?

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vannos Bekijk Berichten
    mooi.

kwa verlaging ik zou hem 5-6 cm laten zaken , bij die auto staat dat zeer zeker goed.

suc6 ermee
    Ik zie wel. Wil duur doen Schroefset FTW !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopestuff Bekijk Berichten
    mooi hoor , word hij dan ook meteen een andere kleur??
    ga je het zelf doen??

en als je kleppen loszitten dan kan je ze toch wel beter af laten stellen?? (of is de klepzitting versleten??)
    hoe weet je dat het je kleppen zijn?
    Thanks en ja blijft de zelfde kleur.

Zitten hydrolyse kleppen in dus kan niet afstellen.

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    Duur he die schroefsets ik ben ook nog op zoek naar een betaalbare goede

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

upgrading....... Vannos will become famous soon enoughVannos will become famous soon enough Vannos's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadcore Bekijk Berichten
    Duur he die schroefsets ik ben ook nog op zoek naar een betaalbare goede
    i wish you luck

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    ja wouter mijn moeder's auto heeft ook hydraulische kleppen, dachten we ook dat die te los stonden (klepperen) maar wat bleek...
    de motor heeft gewoon een kantelende zuiger (misschien heeft jou auto dat ook)

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ja ze zijn duur dat weet ik. Maar stel liever zelf de hoogt af.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    eeuhm een schroefset op een fransman is fail?

Vooral alle types met torsie veering jouw 206 dus ^^

Gewoon een setje koni geel+verlagings veertjes.

Btw als je geld wilt besparen, ga voor een ander blok + bak, daar kom je verder mee, bij de peugeot garage doen ze geen kop revisie's meer omdat dat duurder is kwa werk uren als een wisselblok+ombouw.
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Ja probleem is alleen waar vind je een goeie blok + bak die goed behandelt is

Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    Auto-onderdelen, gebruikt, revisie en nieuw: Snelst gevonden met de Onderdelen lijn

hier kom je vaak veel tegen vul het in je krijgt soms sms of belletje of iemand wat heeft liggen

Junior Member . fatal_error.be is on a distinguished road fatal_error.be's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    hey

ziet er netjes uit i love them to

btw heb zelf een schroefkit van kw steken varia 2 was wel een hap uit het budjet maar was het dubbel en dik waard

grtz fatal_error.be
    iemand die een vraag stelt is dom voor 1 dag iemand die nooit vraagt is dom voor altijd!

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Maar fatal, het begrip van een schroefset valt helemaal weg bij een torsiegeveerde wagen, je kan dus niet zomaar "ff" schroeven.
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Junior Member . fatal_error.be is on a distinguished road fatal_error.be's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Maar fatal, het begrip van een schroefset valt helemaal weg bij een torsiegeveerde wagen, je kan dus niet zomaar "ff" schroeven.
    daar kan ik in komen

heb het vooral gedaan voor de keuring en ik zit nu ook niet alle dagen aan mijn veren te draaien heb zelf de achterkant een beetje laten zaken en met de installatie was dat voldoende en van voor een goede 6 cm

on topic
    zou het mogelijk zijn op de versnelling's bak van een rc en bovenblok (onderblok is namelijk de zelfde als ik mij niet vergis)

grtz fatal_error.be
    iemand die een vraag stelt is dom voor 1 dag iemand die nooit vraagt is dom voor altijd!

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Kleine update:

Helaas geen foto's. Vandaag ff snel 2 nieuwe draagarmen geplaatst. Nu is dat kut bonk geluid ook eindelijk weg

Binnenkort te doen:

• 4x michelin winter banden monteren
    • Oude schokdempers monteren zodat die weer op de normale rij hoogste staat.
    • Uitlijnen. Huidige zomer banden beetje erg scheef af gesleten

Junior Member edje is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 23-May-10
    Reputatie Macht
    3
    even een klein offtopic vraagje
    ik wil ook een 206 gaan halen
    geen gti, 1.4 16v ofzo
    gezien jij zegt: miskoop
    heb je tips voor mij om op te letten ???
    logitech g
    g9 (versleten)
    g13
    g15v2 (gehad nu weg)
    g19
    g25 (doorgebrandt)
    g35 (versleten)
    g51
    g700
    g930

Banned Calimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Wed 02-Dec-09
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    • 4x michelin winter banden monteren
    Waarom beslist Michelin ?

Die "zelfmoord" banden (Wanly) die er nu (foto post 1) voor om zitten wil ik ook niet goed praten,
    maar Frans + Frans is denk ik niet strikt nodig ?

Heb je hier mischien iets aan ?
    http://www.anwb.nl/auto/tests/onderd...nden-2010.html

*edit*
    Vergelijk eens wat prijzen na het lezen van een (paar) test(s) ....
    http://www.autobandenmarkt.nl/start.html

*edit 2*
    Zodra ik even een gaatje heb en weer fit ben (griep/verkouden) zal ik m'n winterbanden
    ook onder m'n Rekord zetten (wordt de eerste keer).
    Ik heb gegokt op deze:
    http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.p...107&sowigan=Wi
    Laatst gewijzigd door Calimero; 28-11-10 om 22:04.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19

Ingeschreven
    Sun 19-Apr-09
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimero Bekijk Berichten
    Waarom beslist Michelin ?

Die "zelfmoord" banden (Wanly) die er nu (foto post 1) voor om zitten wil ik ook niet goed praten,
    maar Frans + Frans is denk ik niet strikt nodig ?

Heb je hier mischien iets aan ?
    ANWB - Auto - Test winterbanden 2010

*edit*
    Vergelijk eens wat prijzen na het lezen van een (paar) test(s) ....
    Autobanden online @ autobandenmarkt.nl : Autobanden voor personenauto's, voordelige keus, ga kijken en bespaar.

*edit 2*
    Zodra ik even een gaatje heb en weer fit ben (griep/verkouden) zal ik m'n winterbanden
    ook onder m'n Rekord zetten (wordt de eerste keer).
    Ik heb gegokt op deze:
    autobandenmarkt.nl - Details: Semperit MASTER-GRIP 185/70 R14 88T M+S keurmerk
    heb ook winterbanden gehaald bij me eigen op het werk 4 voor 170 euro 2 fulda en 2 x minerva
    was toeval dat we ze hadden liggen.

in de maat 195/60/15

als je het mij vraagt (michelin ) blijft het best maar ook het duurst

Banned Calimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the roughCalimero is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Wed 02-Dec-09
    Reputatie Macht
    0
    Ik zal ook niet zeggen dat Michelin slecht is !!
    Ik wil ze er alleen niet onder hebben, vooral voor niet (2.3D gietijzer).
    Het valt dan ook niet mee een test te "vertalen" naar m'n Rekord ....

*edit*
    In de zomer staat hij nu voor op Vredestein Sportrac en achter op Uniroyal Rain expert,
    beide in de maat 205/60-15. (orgineel is 175/80-14).
    Bevalt goed, maar de Uniroyal voor om is een ramp ! Achter geeft het licht een "drift" gevoel,
    maar breekt niet uit. (zachte wangen).
    Laatst gewijzigd door Calimero; 29-11-10 om 00:40.

Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten