MrGiorgio
De Planner
Op zaterdag toch maar naar Firstlook gegaan.
Bij de ingang kreeg ik er bijna spijt van bij het zien van de rij.
En als je eenmaal binnen was, duurde het nog een half uur.
Bijna bij de laatste 50 meters wachtrij beland, vertelden deze dames dat als je een snor had, je zomaar mocht doorlopen. Damm, had ik me net geschoren :013:
Uiteindelijk was ik na 3 kwartier eindelijk binnen.
Er was weinig keuze in eten....
maar des te meer keuze in games. Xbox one, PS4, Streetfighter, Arma 3 etc.
Overal waren de wachtrijen vrij lang, maar desondanks nergens een relletje of opstoot gezien. De sfeer was dan ook vrij gemoedelijk.
Er was veel te zien. O.a. de jongens van Gamekings waren er.
Wat verklede figuren (ik had alleen geen flauw idee uit welke game ze waren).
MSI was er met een ruime gamestand.
En bij Alternate kon je tegen de beste vrouwelijke gamer van de Benelux, Camille van Brabander een potje Counter Strike Source spelen.
Nou geloof me, er waren veel toeschouwers die totaal geen oog voor de game hadden. :112:
En uiteindelijk na lang zoeken had ik de Asus stand ook gevonden met de selfmade-case van Kier.
Echt een hele mooie case (ook in het echt!!)
En uiteraard waren Kier en l3p er ook. Leuk om die mannen ook eens in het echt te zien.
Al met al was het een goed bezochte gamebeurs, maar of ik de volgende keer weer 3 kwartier in de rij ga staan...?
De beursbabes zijn hier te vinden.
Bij de ingang kreeg ik er bijna spijt van bij het zien van de rij.
En als je eenmaal binnen was, duurde het nog een half uur.
Bijna bij de laatste 50 meters wachtrij beland, vertelden deze dames dat als je een snor had, je zomaar mocht doorlopen. Damm, had ik me net geschoren :013:
Uiteindelijk was ik na 3 kwartier eindelijk binnen.
Er was weinig keuze in eten....
maar des te meer keuze in games. Xbox one, PS4, Streetfighter, Arma 3 etc.
Overal waren de wachtrijen vrij lang, maar desondanks nergens een relletje of opstoot gezien. De sfeer was dan ook vrij gemoedelijk.
Er was veel te zien. O.a. de jongens van Gamekings waren er.
Wat verklede figuren (ik had alleen geen flauw idee uit welke game ze waren).
MSI was er met een ruime gamestand.
En bij Alternate kon je tegen de beste vrouwelijke gamer van de Benelux, Camille van Brabander een potje Counter Strike Source spelen.
Nou geloof me, er waren veel toeschouwers die totaal geen oog voor de game hadden. :112:
En uiteindelijk na lang zoeken had ik de Asus stand ook gevonden met de selfmade-case van Kier.
Echt een hele mooie case (ook in het echt!!)
En uiteraard waren Kier en l3p er ook. Leuk om die mannen ook eens in het echt te zien.
Al met al was het een goed bezochte gamebeurs, maar of ik de volgende keer weer 3 kwartier in de rij ga staan...?
De beursbabes zijn hier te vinden.