• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FAST! by RR

Om nog een beetje indruk te krijgen van de kleur:

Audi-S4-teakbruin-t.schoenmakers-1.jpg

Audi-S4-teakbruin-t.schoenmakers-2.jpg

Audi-R8-Spyder-teakbruin-beige-leder-500x334.jpg

Goed, er zal een sleufje in de voorkant van de case worden gezaagd achter de klep, hierdoor kan ik makkelijk een stuk zwart plexi voor het window plaatsen en dat het ook gewoon muurvast blijft zitten. Hier zal uiteindelijk de fancontroller ook in verwerkt worden zodat je aan de buitenkant van het window de fancontroller kan zien. Van het weekend ga ik kijken hoe ik netjes een sleufje kan vrezen zodat het plexiglas plaatje er precies tussen valt.

ik heb zelf contact gezocht met een auto tuning winkel en ze willen mijn pc (corsair 800D) laten spuiten in de kleur van een `G-Power M5 Hurricane RS Touring ` hun schuren de kast en spuiten hem voor 200,- euro.
ik laat het waarschijnlijk in april doen.
dit wou ik je effen laten weten :003:

Kleine update.

Klein shotje van de gebruikte hardware :D

DSC_0005.jpg

PSU Plate van Coldzero! Bevalt me zeer goed en veel makkelijker dan zelf een hele PSU plate te gaan maken. Ook mooi in mat zwart ipv glimmend zwart!

DSC_0001.jpg

DSC_0003.jpg

Daarnaast een kleine teaser for what is coming! Laten we het houden op dat ik de Nederlandse economie even een kleine steun heb gegeven. En een verdiende update voor de rest van de hardware.

373979_406281562724640_130554466964019_1595557_1669682223_n.jpg

Keep on following!

Terug
Bovenaan