Ik weet dat je het met heatsrink wilt doen...
R Reinoud Ramaker Member 5 mei 2012 #62 Eindelijk is de echte modding dan begonnen. Op t begin was t aardig wat frutten, maar gelukkig was m'n pa er om me te helpen Voor een eerste keer sleeven vind ik het best oke Rood - Coyote - Zwart - Lichtgrijs
Eindelijk is de echte modding dan begonnen. Op t begin was t aardig wat frutten, maar gelukkig was m'n pa er om me te helpen Voor een eerste keer sleeven vind ik het best oke Rood - Coyote - Zwart - Lichtgrijs
R Reinoud Ramaker Member 5 mei 2012 #64 Nu nog even zwarte connectors ervoor fixen Heeft HF die toevallig?
Thierry perfectly imperfect 5 mei 2012 #66 Reinoud Ramaker zei: Nu nog even zwarte connectors ervoor fixen Heeft HF die toevallig? Klik om te vergroten... Bij hf hebben ze wel een heleboel connector in het assortiment, kijk bij de modding categorie
Reinoud Ramaker zei: Nu nog even zwarte connectors ervoor fixen Heeft HF die toevallig? Klik om te vergroten... Bij hf hebben ze wel een heleboel connector in het assortiment, kijk bij de modding categorie
hesselcandea Professioneel amateur 5 mei 2012 #67 Zocht je deze? 8-Pin (6+2) PCI-E VGA Power Connector - Black Male M-VGA-6+2M-BK Of deze? 8-PIN ATX Mobo Power Connector - Black Female
Zocht je deze? 8-Pin (6+2) PCI-E VGA Power Connector - Black Male M-VGA-6+2M-BK Of deze? 8-PIN ATX Mobo Power Connector - Black Female
R Reinoud Ramaker Member 5 mei 2012 #68 Thierry zei: Bij hf hebben ze wel een heleboel connector in het assortiment, kijk bij de modding categorie Klik om te vergroten... hesselcandea zei: Zocht je deze? 8-Pin (6+2) PCI-E VGA Power Connector - Black Male M-VGA-6+2M-BK Of deze? 8-PIN ATX Mobo Power Connector - Black Female Klik om te vergroten... 2e zoek ik, maandag even een male/female van bestellen noob2070 zei: Zeker wel netjes voor de eerste keer! Klik om te vergroten... Thanks! 2x 6pin PCI-E en 24pin ga ik een keer doen als ik er de tijd voor heb, want wat een pokkewerk is het!
Thierry zei: Bij hf hebben ze wel een heleboel connector in het assortiment, kijk bij de modding categorie Klik om te vergroten... hesselcandea zei: Zocht je deze? 8-Pin (6+2) PCI-E VGA Power Connector - Black Male M-VGA-6+2M-BK Of deze? 8-PIN ATX Mobo Power Connector - Black Female Klik om te vergroten... 2e zoek ik, maandag even een male/female van bestellen noob2070 zei: Zeker wel netjes voor de eerste keer! Klik om te vergroten... Thanks! 2x 6pin PCI-E en 24pin ga ik een keer doen als ik er de tijd voor heb, want wat een pokkewerk is het!