• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

fasster's pc 2.0

fasster

New member
Ik heb geen buildlog aangezien ik hem beetje bij beetje heb gemaakt tot wat het nu is. Maar in ieder geval bij deze wat foto's en een opsomming van de hardware.

hardware:
asus p6t
intel i7 920 gelapt en @ 4.2ghz ht on
ocz platinum ddr3 1600 7-7-7-24
sapphire hd5970 oc
sapphire hd5450
real powwer m700
wd raptor 70gb 2x in raid 0
cosmos 1000
cooling:
swiftech d5 mcp 655
EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2
EK-BAY SPIN Reservoir - Acetal
ek supreme hf full copper
ek-fc5970 acetal
ek nb/sb-5
black ice gt stealth 240 met 2 Scythe Kama Flow 2 120mm 1900RPM
xspc rx240 met 2 scythe gentle typhoon 1850rpm
themalright sli/ifx chipset koeler
thermalright mosfet heat sinks
artic cooling ram heat sinks
tygon clear tubing











suggesties tips opbouwende kritiek is allemaal welkom:048:
 
Netjes.
Leuke kast ook die Cosmos, heb zelf de Limited Black Label. Jammer dat ze veel van de goede dingen van deze kast bij de Cosmos S weg hebben gehaald.
Ik zie dat je koperen (WC) blokken gebruikt. Misschien zou het een idee zijn om de rest (chipsets, mosfets, ram) ook te voorzien van koperen blokken (WC of Air).
 
Ik zie dat er nog een print op je slangen zit (waarschijnlijk Tygon?). Een leuke suggestie: met 70%+ alcohol kan je die tekst er makkelijk afkrijgen. Dan ziet het er allemaal een stuk strakker uit.
 
ik zit er over te denken om zoals hierboven ergens aan gegeven de mosfet en de SB heatsinks in een koperen kleur te krijgen nu vraag ik mij af of dat ook een beetje te spuiten is met bijv: dit.
dus zou dat een beetje mooi resultaat leveren of moet ik toch iets kopen wat al de kleur van koper geeft?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
fasster fasster-geert-fasster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan