• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

fasster-geert-fasster

fasster

New member
Ik ben nu al een paar maantjes lid van de highflow community en het word dus de hoogste tijd om me eens voor te stellen.

nickname : fasster
real name : geert
leeftijd : 28
woonplaats : apeldoorn
werk : heftrucker
e-mail : g.buevink@live.nl
msn : g.buevink@live.nl

Ik ben bij highflow gekomen via de pricewatch van tweakers.net en ontdekte al snel het forum achter de shop. Wat me gelijk opviel is dat er hier ivt andere grotere forums veel minder gezeur, gezeik en domme opmerkingen zijn, en dat is een zeer goede zaak hulde aan highflow en alle members :038:
Ik ben relatief kort in de pc wereld, ik ben nu sinds een 3/4jaar bezig met pc's en alles wat erbij komt. Ik denk dat ik al aardig wat geleerd heb in die korte tijd maar dat is niet te vergelijken met de meeste highflowers die al jaren er mee bezig zijn.

nu mijn pc in onderdelen:
mobo: asus p6t
cpu: i7 920@4.2 gelapt
mem: 6gb ocz platinum 1600
graka: sapphire 5970oc (momenteel nog op stock waardes maar als de artic cooling koeler er op komt ga ik hem eens aan de tand voelen)
onboard sound
hdd1&2 WD raptor 74gb raid 0
hdd 3 WD 500gb
opt: samsung writemaster dvd brander
psu: coolermaster real power 700w
case: cosmos 1000
os: win7 64bit
monitor: hannspree 26inch icm acer 19inch
tobo: logitech media xtreme
muis: logitech mx 1000 laser
headset: creative auruvana
speakers: 5.1 klipssh met een yamaha reciever
koeling: lucht zijne prolimatech megahalems(gelapt) icm twee noctua fans, mem word gekoeld door artic cooling heat spredders en er zijn nog chipset en mosfet koelers onderweg van Thermalright.

De vraag van waarom ik geen water koeling heb zal ik vast gelijk beantwoorden; als ik er een neem wil ik wel gelijk high end gaan en alles water koelen en aangezien mijn budget op dit moment niet zo groot is kan dat helaas voorlopig nog niet maar wie weet komt het er binnenkort nog van:113:

dat was het wel zo geloof ik, je weet nu een beetje wie ik ben dan rest mij nog een paar foto's van mijn pc te posten.




 
welkom hier op het forum!

Meteen al even een klein tipje, laat gewoon de stock koeling op je 5970 zitten, en koop er dan een goeie WC voor ipv nu een luchtkoeler, en zo meteen alsnog een wc blok er op te zetten ;)
 
thanx
wat het pakketje betreft ik heb gebeld naar gls en die hebben daarna weer met de chauffeur gebeld, die zei dat hij het had afgegeven aan iemand bij mij in de straat waar er kinderen aan het krijten waren geweest :120:
ik ben nu meerdere buren langs geweest en voorals nog niets, ik heb er nog 1 te gaan wie het volgens een andere buurvrouw wel eens zou kunnen gaan maar die is nog niet thuis:hmm
al met al ben ik niet tevreden over gls.
ik hou je verder nog wel op de hoogte.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
fasster fasster's pc 2.0 Gallery & Build Logs 6
Freddy Geert Wilders: Fitna Nieuws en Sport 98

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan