Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welkom op het forum. leuke hardware heb je daar. Leuk om te zien dat iemand eens dezelfde CPU en oude GPU heeft als mij ( ik had voorheen een 8800GTS). Btw nog niet geprobeerd te OCen met je E6850 ?
Welkom op het forum. leuke hardware heb je daar. Leuk om te zien dat iemand eens dezelfde CPU en oude GPU heeft als mij ( ik had voorheen een 8800GTS). Btw nog niet geprobeerd te OCen met je E6850 ?
Nee ik kan niet overclocken..
Ben nu eerst aan het oefenen met mijn pctje boven.
Maar ik zie net in je sig dat jouw E6850 op 3,78 draait, is dat heel veel?
Of is dat makkelijk te bereiken?
als je goede koeling hebt is dat prima te bereiken met een 6850. Wel hangt het er een beetje van af of je een goed exemplaar hebt of niet, en daar kom je altijd pas achter als je het probeert
als je goede koeling hebt is dat prima te bereiken met een 6850. Wel hangt het er een beetje van af of je een goed exemplaar hebt of niet, en daar kom je altijd pas achter als je het probeert
dan zou ik niet zo heel erg ver gaan als ik jou was
Als je zin en tijd hebt om echt te gaan overclocken, dan zijn er altijd genoeg mensen die het je willen uitleggen. De basics zijn niet echt ingewikkeld, en als je geen HELE gekke dingen doet is het ook vrij ongevaarlijk.
Zoals Xtrafresh al zegt is het goed te bereiken. Ik heb alleen geen stock koeler erop en ik heb de CPU + CPU Koeler gelapped. En ik kan niet hoger komen omdat dan de temps en mijn geheugen de bottleneck zijn .
Maar kdenk dat je die van jou met de stock koeler mits je een goeie versie (batch) hebt ook wel wat hoger kan laten draaien.